Simpsonit > Oheistuotteet

The Simpsons: Tapped Out

<< < (8/64) > >>

Maximate:
Itse sain Claus Co:n. Se on aika iso tornitalo...

Ja olen itsekin erittäin tyytyväinen tähä talviteemaan. On parempi kui Whackin Day!

Jarpeez:
EA:lta tulee jälleen tuttua *piippiä* mulle.
Sain vihdoin ja viimein Mr. Plown Holiday Wheelistä ja sitten olin jes jes mielellä. Pari minuuttia myöhemmin peli kaatui ja backup tilanteeseen, jossa en ollut vielä pyörittänyt pyörää ja 1k rahaa.

Mulla ja EA:llä on viha-rakkaussuhde ja se status vaihtelee mun mielen mukaan. En viitsi kiroilla täällä, mutta kaikki ymmärtää millä päällä mä oon tällä hetkellä.

Monorail:
Joopa joo. Kaikki NHLää pelanneet kyllä EAn temput tietävät, joskus nuo servereiden katkeamiset/pelin jäätymiset tulevat todella ikäviin hetkiin.

Itse olen jo Tapped Outin joutunut lopettamaan, koska kännykkä rupesi vähän oikuttelemaan, ja sovellus täytyi poistaa, enkä ole uudelleen enää ladannutkaan, enkä ole aikeissakaan vaikka on uusi kännykkä ja kaikki toimii. Tämä siis muutama kuukausi takaperin. Toisaalta, eipä minulla aikaakaan tuolle olisi enää muiden kiireiden (pääasiasssa koulu) takia.

Mutta mukava tietää että peli vielä puksuttaa, päivitystä tulee usein ja niin edelleen. Onhan tuo hauskaa puuhaa, vähän harmittaa että jouduin lopettamaan pelin pelaamisen.

Jarpeez:
Kaikkien vastoin käymisten jälkeen olen onnistunut nappaamaan Mr. Plow -asun ja myös Claus Co:n. Vielä jäljellä Plow King ja Snow Monster. Plow King -puku menee varastoon jos Barney ei vielä löydy kaupungista. Vielä on pari päivää aikaa saada ne.

nettas-:
Tulee hieman amatööriolo, kun lukee näitä edellisiä viestejä, itse olen pelissä vasta levelillä 9, tosin aloitin alle viikko sitten :D

Tossa pari tuntia sitten oli vaikeuksia päästä peliin, oliko muilla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta