Simpsonit > Oheistuotteet

The Simpsons: Tapped Out

<< < (7/64) > >>

Jarpeez:
Tapped Outiin tuli tänään Joulupäivitys ja se toi mukanaan lumen ja myös kaksi todella hyvää uudistusta.

Vasemmassa yläkulmassa on nykyään "hahmoneliö", josta voi näppärästi valita hahmon ja antaa tehtävän ja niin edelleen.

Lisäksi naapureilla vierailu on helpotettu, nyt voi siirtyä toiseen kaupunkiin "Seuraava" -napin kautta.

Sensusan:
Hei !
Osaako kukaan neuvoa kuinka saa rakennettua esim. pensasaidat niin, että ne näyttäisi olevan kummun päällä ?
Olen testaillut, mutta ei se anna mun asettaa pensaita niin.

Olen levelillä 37

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Sensusan - 17.12.13 - 22:52 ---Hei !
Osaako kukaan neuvoa kuinka saa rakennettua esim. pensasaidat niin, että ne näyttäisi olevan kummun päällä ?
Olen testaillut, mutta ei se anna mun asettaa pensaita niin.

Olen levelillä 37

--- Lainaus päättyy ---
Suosittelen hakemaan YouTubesta tai sitten Googlen avulla. Tapped Outin virallisella foorumilla saattaa olla ohjeita, ainakin siellä on kyseiseen aiheeseen liittyviä kuvia.

9MK6:
Saa lisätä: Mikko96418

Tapped outin jouluteema on yllättävän mukava, 25 000 korttia löytyy eli loppusuoralla ollaan. Tämä jopa melkein voittaa whacking dayn.

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: 9MK6 - 29.12.13 - 01:18 ---Saa lisätä: Mikko96418

Tapped outin jouluteema on yllättävän mukava, 25 000 korttia löytyy eli loppusuoralla ollaan. Tämä jopa melkein voittaa whacking dayn.

--- Lainaus päättyy ---
Kaikki personal prizet on saatu, nyt odotan enää community prizejä.
Holiday Wheelistä on kaikkiin taloihin saatu jouluvalot. Haluaisin Mr Plow asun Homerille, mutta koko ajan tulee enää pelkkää rahaa, jota on muutenkin paljon. Jetiä, enkä Claus Co:ta en ole myöskään saanut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta