Simpsonit > Oheistuotteet
The Simpsons: Tapped Out
Finnish El Barto:
--- Lainaus käyttäjältä: nettas- - 10.03.14 - 00:24 ---Tulee hieman amatööriolo, kun lukee näitä edellisiä viestejä, itse olen pelissä vasta levelillä 9, tosin aloitin alle viikko sitten :D
Tossa pari tuntia sitten oli vaikeuksia päästä peliin, oliko muilla?
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli, itse olen lvl 12 tällä hetkellä.
Jarpeez:
Nyt on tahkottu tätä peliä vuoden verran. Maksimi tasolla ollaan, eli 42 ja en ole vieläkään kyllästynyt. Nyt on alkanut tulemaan peliin old school Simpsonit hahmoja (vaikkakin vain rajoitetun ajan). Stoneguttersit oli tuossa kesäkuun ajan eventinä ja sieltä sai kertakäyttöhahmo Numero 1, joka on ihan siisti. Alku vuodesta tuli myös Homerin ihastuksen kohde Mindykin.
Nyt on taas Itsenäisyyspäivä event menossa ja sieltä saa 25. kauden finaalijaksosta tutun Giuseppen (se ilotulitetyyppi).
Päätin tänään myös vuosipäivän kunniaksi ostaa oikealla rahalla donitseja ja niillä hankin Oton ja koulubussin.
Simpsons fan 01:
Ihan paras peli ikinä!!!!!
Jarpeez:
Tapped Outissa alkoi toissa päivänä 84 päivää kestävä event ja aiheena ovat linnoitukset, barbaarit, roolipelinörtit ja keskiaika. Event kantaa nimeä Clash of Clones ja se on tottakai pieni muotoinen parodia Clash of Clans -pelistä, joka on suomalainen peli.
9MK6:
--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 21.08.14 - 12:58 ---Tapped Outissa alkoi toissa päivänä 84 päivää kestävä event ja aiheena ovat linnoitukset, barbaarit, roolipelinörtit ja keskiaika. Event kantaa nimeä Clash of Clones ja se on tottakai pieni muotoinen parodia Clash of Clans -pelistä, joka on suomalainen peli.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä! En olekaan viikkoon pelannut, joten ehkä tämä päivitys innostaa pelaamaan "pitkästä aikaa"... Kappas viime viestistä yli puoli vuotta, kylläpä aika menee nopeasti. Tuli vaan näin ohimennen mieleen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta