Eli moi. Täältä kirjoittelee juuri rekisteröitynyt vuonna -04 syntynyt poika. Simpsoneita olen seuraillut 4-vuotiaasta asti ja yhä niin teen. Minulla on myös oma blogi elokuvista ja Leffatykki-profiili. Itse pidän myös suht paljon uudemmista kausista.
No näin alkuun moi vaan kaikille! Eli olen 03 syntynyt tyttö Etelä-Karjalasta ja pidän todella paljon Simpsoneista, kuten eräs ystävänikin jonka kanssa me miltein aina kun hän tulee meille, niin katsomme Simpsoneita . En valitettavasti ole ihan varma milloin tutustuin tai oikeastaan katsoin Simpsoneita ensimmäistä kertaa, mutta luulisin nähneeni jo pienenä jonkun jakson. Sarjasta yksi ehdoton suosikki hahmoni on Bart Minun Simpsoni kokoelmastani löytyy ainakin 18 kirjaa(voi olla enemmänkin ), pari Simpsoni sarjakuva lehteä, kaksi kalenteria, kaikki suomessa julkaistut dvd boxit, eli 1-17 ja 20, 3 Simpsonit klassikko dvd:tä, yksi kauhujentalo dvd(joka tuli kauhu aiheisen kirjan mukana), The Simpson movie, monia legofiguureita ja kaksi Bart paitaa sekä yhdet Bart sukatkin löytyvät Toivottavasti esittelyni kelpasi, vaikka se olikin aika suppea..