Ammattikoulun ekalla olen ja tarkoituksena kouluttautua linja-autonkuljettajaksi. Ja kyllä, linja-autonkuljettajaksi, et lukenut väärin.
Tervetuloa, 9MK6. Pysy aktiivisena
Lainaus käyttäjältä: 9MK6 - 13.04.13 - 23:51Ammattikoulun ekalla olen ja tarkoituksena kouluttautua linja-autonkuljettajaksi. Ja kyllä, linja-autonkuljettajaksi, et lukenut väärin. Jaa, täällä taitaa vihdoin olla joku muukin autonkuljettajan urasta kiinnostunut kuin minä Tervetuloa.
Kummisetäni on linja-auton kuljettaja ja itse en näe siinä mitään hienoa.Oma toive ammatti on toimitusjohtaja tai urheilutoimittaja.
Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 16.04.13 - 16:32Kummisetäni on linja-auton kuljettaja ja itse en näe siinä mitään hienoa.Oma toive ammatti on toimitusjohtaja tai urheilutoimittaja.Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on? Erittäin ali-arvostettu ammatti, joka on kaiken kaikkiaan suurinta osaa kansasta _liikuttava_ tekijä. Asiakaspalvelutyötä jota ei huomioida vasta kun mokan sattuessa, jotta päästään kuljettajaa syyttämään. ps. Toimitusjohtaja ei ole ammatti, varsinkaan jos alaa ei ole tiedossa.
Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on?
Lainaus käyttäjältä: Sami - 17.04.13 - 10:21Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on?Se kuulemma käy iän myötä selän päälle, jos joutuu ajamaan pitkiä matkoja. Johtuu siitä, että siinä joutuu istumaan pitkiä aikoja. Yksi tuttuni oli linja-auton kuljettana pitkään ja jotain tuollaista hän on kertonut. Se on tietysti yksilöllistä, miten paljon istumista kenenkin selkä kestää.
Lainaus käyttäjältä: Sami - 17.04.13 - 10:21Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on?Oma toive ammattini oli puuseppa, mutta sekin unelma kaatui allergisista syistä. Kolmatta vuotta puualan perustutkintoa opiskellessani ilmeni sekä allergisia että astmaattisia oireita, joten jouduin luopumaan toiveammattistani. Pääsin kuitenkin koulusta läpi.
Tein tässä tylsää laskelmointia.. Sorgin suhtkoht aktiivisten jäsenten asuinalue parin muunkin aiheen perusteella..PK-seutu: 5Etelä-Suomi: 2Pirkanmaa: 3(?)E-Pohjanmaa: 1Eli aikas vahvasti Etelä-Suomen alueella asustelee Sorgilaiset. (tosin, tämä laskelmointi on aikas karkea, koska suurin osa jäsenistä ei oo maininnut missäpäin maailmaa oleilevat)
Minä asun nykyään Länsi-suomessa (kuten olen varmaan sulle yksityisviesteissäni kertonutkin). Olen asunut täällä koko ikäni, ja viimeisen kymmenen viime vuoden aikana olen haaveillut muutosta toisella paikkakunnalle.
No esitellään sitten itteni. Olen 14 vuotias kesällä 15 v täyttävä poika. Olen asunut koko ikäni Helsingissä. Simpsoneita on tullut seurattua vasta pari vuotta, mutta olen katsonut varmaan kaikki tuotantokaudet läpi (Ok, liioittelua). Simpsoneiden ohella seuraan Aku Ankkaa ja Jalkapalloa.
En ookkaan ollut täällä vähään aikaan ja nyt tein comebackin. En tosin tiedä muistaako kukaan joten kerrataanLainaus käyttäjältä: Ekko - 06.02.13 - 21:01No esitellään sitten itteni. Olen 14 vuotias kesällä 15 v täyttävä poika. Olen asunut koko ikäni Helsingissä. Simpsoneita on tullut seurattua vasta pari vuotta, mutta olen katsonut varmaan kaikki tuotantokaudet läpi (Ok, liioittelua). Simpsoneiden ohella seuraan Aku Ankkaa ja Jalkapalloa.Nykyisin olen siis 16 ja lukion alettua täytyy löytää jotain rentoakin elämään ja sitä kautta innostuin uudestaan Simpsoneista