Simpsonit.org > Simpsonit.org

Esittele itsesi ja tutustu muihin

<< < (7/200) > >>

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: 9MK6 - 13.04.13 - 23:51 ---Ammattikoulun ekalla olen ja tarkoituksena kouluttautua linja-autonkuljettajaksi. Ja kyllä, linja-autonkuljettajaksi, et lukenut väärin.  :doh:

--- Lainaus päättyy ---
Jaa, täällä taitaa vihdoin olla joku muukin autonkuljettajan urasta kiinnostunut kuin minä :D Tervetuloa.

9MK6:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.04.13 - 08:15 ---Tervetuloa, 9MK6. Pysy aktiivisena :)

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos, yritetään pysyä aktiivisena.

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 15.04.13 - 21:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 9MK6 - 13.04.13 - 23:51 ---Ammattikoulun ekalla olen ja tarkoituksena kouluttautua linja-autonkuljettajaksi. Ja kyllä, linja-autonkuljettajaksi, et lukenut väärin.  :doh:

--- Lainaus päättyy ---
Jaa, täällä taitaa vihdoin olla joku muukin autonkuljettajan urasta kiinnostunut kuin minä :D Tervetuloa.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos! Autonkuljettajan urasta kiinnoistuneita muitakin kuin minä, melko harvinaista.  :)

Jarpeez:
Kummisetäni on linja-auton kuljettaja ja itse en näe siinä mitään hienoa.
Oma toive ammatti on toimitusjohtaja tai urheilutoimittaja.

Sami:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 16.04.13 - 16:32 ---Kummisetäni on linja-auton kuljettaja ja itse en näe siinä mitään hienoa.

--- Lainaus päättyy ---
Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on? Erittäin ali-arvostettu ammatti, joka on kaiken kaikkiaan suurinta osaa kansasta _liikuttava_ tekijä. Asiakaspalvelutyötä jota ei huomioida vasta kun mokan sattuessa, jotta päästään kuljettajaa syyttämään.

ps. Toimitusjohtaja ei ole ammatti, varsinkaan jos alaa ei ole tiedossa.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 17.04.13 - 10:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 16.04.13 - 16:32 ---Kummisetäni on linja-auton kuljettaja ja itse en näe siinä mitään hienoa.

--- Lainaus päättyy ---
Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on? Erittäin ali-arvostettu ammatti, joka on kaiken kaikkiaan suurinta osaa kansasta _liikuttava_ tekijä. Asiakaspalvelutyötä jota ei huomioida vasta kun mokan sattuessa, jotta päästään kuljettajaa syyttämään.

ps. Toimitusjohtaja ei ole ammatti, varsinkaan jos alaa ei ole tiedossa.

--- Lainaus päättyy ---

Ja toimittaja on huono ammatti ;) Kokeiltu on...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta