Simpsonit.org > Simpsonit.org
Esittele itsesi ja tutustu muihin
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: 9MK6 - 13.04.13 - 23:51 ---Ammattikoulun ekalla olen ja tarkoituksena kouluttautua linja-autonkuljettajaksi. Ja kyllä, linja-autonkuljettajaksi, et lukenut väärin. :doh:
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, täällä taitaa vihdoin olla joku muukin autonkuljettajan urasta kiinnostunut kuin minä :D Tervetuloa.
9MK6:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.04.13 - 08:15 ---Tervetuloa, 9MK6. Pysy aktiivisena :)
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos, yritetään pysyä aktiivisena.
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 15.04.13 - 21:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 9MK6 - 13.04.13 - 23:51 ---Ammattikoulun ekalla olen ja tarkoituksena kouluttautua linja-autonkuljettajaksi. Ja kyllä, linja-autonkuljettajaksi, et lukenut väärin. :doh:
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, täällä taitaa vihdoin olla joku muukin autonkuljettajan urasta kiinnostunut kuin minä :D Tervetuloa.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos! Autonkuljettajan urasta kiinnoistuneita muitakin kuin minä, melko harvinaista. :)
Jarpeez:
Kummisetäni on linja-auton kuljettaja ja itse en näe siinä mitään hienoa.
Oma toive ammatti on toimitusjohtaja tai urheilutoimittaja.
Sami:
--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 16.04.13 - 16:32 ---Kummisetäni on linja-auton kuljettaja ja itse en näe siinä mitään hienoa.
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on? Erittäin ali-arvostettu ammatti, joka on kaiken kaikkiaan suurinta osaa kansasta _liikuttava_ tekijä. Asiakaspalvelutyötä jota ei huomioida vasta kun mokan sattuessa, jotta päästään kuljettajaa syyttämään.
ps. Toimitusjohtaja ei ole ammatti, varsinkaan jos alaa ei ole tiedossa.
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 17.04.13 - 10:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 16.04.13 - 16:32 ---Kummisetäni on linja-auton kuljettaja ja itse en näe siinä mitään hienoa.
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs vikaa linja-auton kuljettajan ammatissa on? Erittäin ali-arvostettu ammatti, joka on kaiken kaikkiaan suurinta osaa kansasta _liikuttava_ tekijä. Asiakaspalvelutyötä jota ei huomioida vasta kun mokan sattuessa, jotta päästään kuljettajaa syyttämään.
ps. Toimitusjohtaja ei ole ammatti, varsinkaan jos alaa ei ole tiedossa.
--- Lainaus päättyy ---
Ja toimittaja on huono ammatti ;) Kokeiltu on...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta