Simpsonit.org > Simpsonit.org

Esittele itsesi ja tutustu muihin

<< < (6/200) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekko - 06.02.13 - 21:01 ---No esitellään sitten itteni. Olen 14 vuotias kesällä 15 v täyttävä poika. Olen asunut koko ikäni Helsingissä. Simpsoneita on tullut seurattua vasta pari vuotta, mutta olen katsonut varmaan kaikki tuotantokaudet läpi (Ok, liioittelua). Simpsoneiden ohella seuraan Aku Ankkaa ja Jalkapalloa.

--- Lainaus päättyy ---

Tervetulotoivotukset toiselta stadilaiselta!

Vince_Simpson:
Tervetuloa minunkin puolesta, Ekko, vaikken olekaan ylläpitäjä. Mukavaa kun kävijälauma kasvaa. Musta vähän tuntuu, että näillä foorumailla, oli aihe mikä tahansa, pöyrii enimmäkseen vain stadilaisia. Mutta on vastaan tullut muistakin kaunpungeista kotoisin ollevia ihmisiä. Itse taidan olla tämän mestan ainut raumalainen. Lienenkö sekaisin? (Salainen vastaukseni: En ole).

Sitten toiseen asiaan.
Täällä puhuttiin taannoin taskareista. Sain tuossa joulukuun puolella neljä ensimmäistä ensipainoksina olevaa taskariani, ne ovat nämä:

65: Jäitä hattuun, Aku
77: Mikki historian pyörteissä
111: Ankkalinnan ralli
117: Juhlaparaati

Mutta olen mä leffailussakin kunnostautunut. Tässä uusimmat ostokseni:

Chaplin: Sirkus
Hitchcock: pelastusvene
Hitchcock: Linnut
Maalaiskomediasarja: Peräkamaripojat

Monorail:
Hmh, en ole esitellyt vielä itseäni, tässäpä nopea informaatio.
Olen -97 syntynyt poika Tampereen lähistöltä, tarkemmin sanottuna Ylöjärveltä.
Simpsoneita katseltu ahkerasti ehkä kuutisen vuotta, tällä foorumilla pyöritty -08 lähtien.

Simpsoneiden lisäksi kaikenlainen penkkiurheilu (etunenässä jääkiekko), myös itsekin urheileminen, Aku Ankka, sekä pleikkarilla pelailu kuuluu mielenkiinnon kohteisiini.

9MK6:
Kaipa sitä voisi esittäytyäkin näin aluksi. Elikkäs... Olen 16-vuotias poika Helsingistä. Simpsoneita olen seuraillut muutamia vuosia ja "faniutunut" ajan saatossa. Itseasiassa rekisteröityminen tänne on ollut melko kauan (yli 6kk) mielessä. Nyt sitten viimein uskaltauduin tännekin kirjoittelemaan.

Muita kiinnostuksen kohteita ovat Aku Ankat, elokuvat, pelit, sähly, ja erilaiset ajoneuvot. Aku Ankoista en taida nyt pahemmin kirjoitella kun saisin aikaan varmasti yli 300 sanaisen viestin. Elokuvien katselu ja pelailu on ihan mukavia ajanvietteitä, raha vain ei kasva puissa.  Ajoneuvot kiinnostaa, muttei niihin pahemmin pääse tutustumaan kuin koulussa. Sielläkin lähinnä muutamaan vaivaiseen pyöräkuormaajaan.

Ammattikoulun ekalla olen ja tarkoituksena kouluttautua linja-autonkuljettajaksi. Ja kyllä, linja-autonkuljettajaksi, et lukenut väärin.  :doh:

Mikko:
Tervetuloa, 9MK6. Pysy aktiivisena :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta