Simpsonit.org > Simpsonit.org

Esittele itsesi ja tutustu muihin

<< < (10/201) > >>

Shelbyvillen Sitruunapuu:
Eli moi. Täältä kirjoittelee juuri rekisteröitynyt vuonna -04 syntynyt poika. Simpsoneita olen seuraillut 4-vuotiaasta asti ja yhä niin teen. Minulla on myös oma blogi elokuvista ja Leffatykki-profiili. Itse pidän myös suht paljon uudemmista kausista.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Shelbyvillen Sitruunapuu - 31.12.15 - 13:19 ---Eli moi. Täältä kirjoittelee juuri rekisteröitynyt vuonna -04 syntynyt poika. Simpsoneita olen seuraillut 4-vuotiaasta asti ja yhä niin teen. Minulla on myös oma blogi elokuvista ja Leffatykki-profiili. Itse pidän myös suht paljon uudemmista kausista.

--- Lainaus päättyy ---

Tervetuloa. Hyvä nimimerkki!

netcaan:
No näin alkuun moi vaan kaikille! :)

Eli olen 03 syntynyt tyttö Etelä-Karjalasta ja pidän todella paljon Simpsoneista, kuten eräs ystävänikin jonka kanssa me miltein aina kun hän tulee meille, niin katsomme Simpsoneita :). En valitettavasti ole ihan varma milloin tutustuin tai oikeastaan katsoin Simpsoneita ensimmäistä kertaa, mutta luulisin nähneeni jo pienenä jonkun jakson. Sarjasta yksi ehdoton suosikki hahmoni on Bart :)

Minun Simpsoni kokoelmastani löytyy ainakin 18 kirjaa(voi olla enemmänkin :D), pari Simpsoni sarjakuva lehteä, kaksi kalenteria, kaikki suomessa julkaistut dvd boxit, eli 1-17 ja 20, 3 Simpsonit klassikko dvd:tä, yksi kauhujentalo dvd(joka tuli kauhu aiheisen kirjan mukana), The Simpson movie, monia legofiguureita ja kaksi Bart paitaa sekä yhdet Bart sukatkin löytyvät :D

Toivottavasti esittelyni kelpasi, vaikka se olikin aika suppea..:doh2:

Sami:

--- Lainaus käyttäjältä: netcaan - 28.02.16 - 16:49 ---No näin alkuun moi vaan kaikille! :)

Eli olen 03 syntynyt tyttö Etelä-Karjalasta ja pidän todella paljon Simpsoneista, kuten eräs ystävänikin jonka kanssa me miltein aina kun hän tulee meille, niin katsomme Simpsoneita :). En valitettavasti ole ihan varma milloin tutustuin tai oikeastaan katsoin Simpsoneita ensimmäistä kertaa, mutta luulisin nähneeni jo pienenä jonkun jakson. Sarjasta yksi ehdoton suosikki hahmoni on Bart :)

Minun Simpsoni kokoelmastani löytyy ainakin 18 kirjaa(voi olla enemmänkin :D), pari Simpsoni sarjakuva lehteä, kaksi kalenteria, kaikki suomessa julkaistut dvd boxit, eli 1-17 ja 20, 3 Simpsonit klassikko dvd:tä, yksi kauhujentalo dvd(joka tuli kauhu aiheisen kirjan mukana), The Simpson movie, monia legofiguureita ja kaksi Bart paitaa sekä yhdet Bart sukatkin löytyvät :D

Toivottavasti esittelyni kelpasi, vaikka se olikin aika suppea..:doh2:

--- Lainaus päättyy ---
Hei ja moi!

Tervetuloa, ja toivottavasti viihdyt tässä varsin keltaisessa seurassa :)

wellthisisme:
ауди800BettBettTimeГераRemiIsolУрагfashСредСырипереRighСагаJonaZyliзапиDaviАтамГладвозрАндр
MarcCommНикоShosМандСамаиносVoulShayClauМихаSadeVictСироShhhAdioтрафЭконPatrWestНаумБухатова
PatrделаМитыSidnDaleОнипученлабиSergчитаМежуMatiMileпоэтRoxyдублHowaотствыпуNeilWindЛевчМиро
ТурбOZONAdioAltaPaliSelaMODORichNikiQuikAndrОленRoxySalmЛариRustAlleВороGranРошиAltaJacqCaro
ZoneШтырврачZoneунивZoneZoneASASXIIIZoneZoneZoneERINZoneZoneАнтоZoneZoneZoneZoneHermZoneZone
ZoneкраехороMPEGSoraразнПроиШереРазмлистМГорБеляРоссАртисерт1654PoweRichMyst1990начаспецOrle
BearКитамуарстилMagiГонкРазмWindKaspChanLEGOBoscClorCITYGourредаRobe(198XVIIVenuИвчеКадоГука
ЛитРвидаDuttForeОльшГолуПочиАндрпоэтЗахаПинкМоргРоссКонюзданБаланароGiorСидоРезоDarnShinволш
ШутиКороМоскРоссColoНекрИллюChriГноиХахоOlivМихеSongРозиСуслBrucавтоОвсеМагиЛевкраскMPEGMPEG
MPEGпазлBriaPlacPumpBeliJasmавтоЧернЧижиТоргМаксавтоtuchkasКругКлие

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta