Simpsonit > Hahmot

Lempihahmosi

<< < (39/111) > >>

Bartman1:
Bart on paras, aina kepposet mielessä. :D

Kiimatatti:
Kyä se on ilmiselvä Ralph, koska sitä näytetään niin vähän niin sen se erikoisuus säilyy, että sen vitseille jaksaa nauraa. En tosin viittaa siihen että homerin vitsit olisivat ruvenneet olemaan vähemmän hauskoja kuin ennen mutta Ralph on se pieni piristys päivään aina. :) Ja muistuttaa aina itteäänki, ku vajauskohtaus välillä tulee. =D

JustACat:
olenkohan ainoa, joka on yksinkertaisesti rakastunut Lennyyn? :)
Lennyhän on vain sivuhahmo, eikä hänelle ole juurikaan omistettu varsinaisia juonia, mutta kun melkein joka jaksossa tulee huomattua, että Lenny vilahtaa, onhan se aika hauskaa.

aikaisemmin kirjoitin, että lempihahmoni olisi Maggie, mutta nyt Lenny on vienyt ykkössijan :)

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 29.12.11 - 16:24 ---olenkohan ainoa, joka on yksinkertaisesti rakastunut Lennyyn? :)
Lennyhän on vain sivuhahmo, eikä hänelle ole juurikaan omistettu varsinaisia juonia, mutta kun melkein joka jaksossa tulee huomattua, että Lenny vilahtaa, onhan se aika hauskaa.

aikaisemmin kirjoitin, että lempihahmoni olisi Maggie, mutta nyt Lenny on vienyt ykkössijan :)

--- Lainaus päättyy ---
Mulla tuli nyt Lennystä mieleen kohtaus jossa Homer onnistuu "yllätyspurkista" saamaan jousen Lennyn ja Moen silmään. Mukavasti tuota kohtauksesta pystyy tuntemaan sen kivun mitä aiheuttaa kun jousi ja silmä pomppii silmäkuopasta ja kun vielä jouset sotkeentuu keskenään..

Itse en osaa nyt lempihahmoa sanoa. Jotenkin tuntuu että viimeaikoina se on Moe, baarimikko jota naiset vihaavat niin juttujen kuin pärstän perusteella, jolla kummiskin on oma romanttinen puolensa..
Mutta on Lennykin hyvä sivuhahmo. Saisi olla hieman enemmän pääosassa.

JustACat:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 29.12.11 - 16:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 29.12.11 - 16:24 ---olenkohan ainoa, joka on yksinkertaisesti rakastunut Lennyyn? :)

--- Lainaus päättyy ---
Mulla tuli nyt Lennystä mieleen kohtaus jossa Homer onnistuu "yllätyspurkista" saamaan jousen Lennyn ja Moen silmään. Mukavasti tuota kohtauksesta pystyy tuntemaan sen kivun mitä aiheuttaa kun jousi ja silmä pomppii silmäkuopasta ja kun vielä jouset sotkeentuu keskenään..

Itse en osaa nyt lempihahmoa sanoa. Jotenkin tuntuu että viimeaikoina se on Moe, baarimikko jota naiset vihaavat niin juttujen kuin pärstän perusteella, jolla kummiskin on oma romanttinen puolensa..
Mutta on Lennykin hyvä sivuhahmo. Saisi olla hieman enemmän pääosassa.

--- Lainaus päättyy ---

minustakin Lennyn pitäisi olla enemmän esillä :)
minä muistan Lenny-kohtauksen 11. kaudelta, jaksosta keilailumestari, jossa kaikki on vain: "not Lenny!" samalta kaudelta yhdessä jaksossa, kun simpsonit on siinä yhdessä palkintogaalassa, niin marge sanoo "lennystä kuiskitaan aika paljon" ja sitten lennyllä on maailman hienoin ilme :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta