Simpsonit > Hahmot

Lempihahmosi

<< < (38/111) > >>

JustACat:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. Plow - 13.01.11 - 18:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 13.01.11 - 09:14 --- Olen myös huomannut, että hän ei silloinkaan puhu mitään. Lisan häät -jaksossa tuli kyllä joku este. "Maggie, älä puhu ruoka suussa". Tosin alussa hän oli puhelimessa aika kauan.

--- Lainaus päättyy ---

Homerhan sanoi siinä jotain, että "lakkaako hän ikinä puhumasta?"  :)

--- Lainaus päättyy ---

Se oli todella hauskaa, kun joku aina esti häntä sanomasta mitään. Kuten itse häissähän hänen juuri aloittaessan laulun Lisa tulee huutaen ja siis keskeyttää. Olisi todella mukavaa kuulla, miltä Maggie kuulostaa teininä :)

jimi381simpson:
Mun lempihahmo on Sideshow Bob,Bart Simpson tai Homer Simpson. Shut up Flanders.

Jumbo Duff:
Lempihahmoihin kuuluu ainakin:

Bart Simpson
Pidän Bartilla kaikista hauskista tempauksista ja puhetyylistä.

Homer Simpson 
Yksinkertainen ja tyhmä Homer.  :doh:

Barney Gumble
On vaan niin persoonallinen ja naurettava. Äänikin on aivan mahtava!  :D

SideshowBobGirl:
No ykkösenä on ehdottomasti Sideshow Bob
koska hän "murhaa" Bartin mutta ei koskaan onnistu. Ja siinä Cape Feare jaksossa oli hauska ku meni niitä haravoita päin xD

kakkosena on...varmaankin  Homer  ;D Koska se on niin hauska ja hokee aina  :doh:  :D

Ja kolmantena on...... hmmmmm... varmaan Cecil xD Koska on Bobin veli ja muutenkin koska Bob ja Cecil on mun mielestä söpöjä...  ;D

Toivottavasti oli hyvät perustelut  :-[

LMS:
Vaikee valita, kun kaikki Simpsonien hahmot on niin ihania. Mut jos ootte ilkeitä ja pakotatte valitsemaan, niin sanotaan sitten Lisa. Mut heeei emmä nyt Lisaa voi valita kun Ralph on niin söpö. Öh, en pysty valitsee:D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta