Simpsonit > Hahmot
Lempihahmosi
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Aksu Simpson - 09.08.10 - 10:45 ---Minusta se oli yhdessä jaksossa, vähät välitän, mikä nimi, tai tuotantokausi, kun se Bartin uusi luokkalainen, joka oli Skinnerin ja Chalmersin vakooja, sanoi Krabappelista jonkun “Crab apple”-pilan (Crab = poimia, ottaa tms.). Sanoi muka jotain, että “kyllästyitkö poimijan odottamisessa” tai sellaista. En kyllä muista yhtään jaksoa, jossa joku olisi sanonut “Crap apple”, (Crap = paska) Milhouse SAATTOI joskus mainita sen yhdessä jaksossa. Mutta en enää puhu tästä, tai poikkean ihan aiheesta. =D
--- Lainaus päättyy ---
Jakso jossa Bartin luokalle tuli se ''vasikka'', niin siinä jaksossahan: ''Hey Crabapple, you sound like a CRAP APPLE...'' Ja, vasikasta puheen ollen muistaakseni seuraavassa jaksossa Bart yritti pelastaa lehmää...
Vince_Simpson:
Hassu juttu, ennen mä olen tykännyt eniten Bartista, mutta nyt mä olen alkanut fanittamaan Homeria. Siinä sitten on mainio hahmo, jolla ei ole koskaan ole tylsää. Mutta ei Bartkaan on huono ole, hän on heti on Homerin jälkeen.
KatzuXD:
Musta kaikki hahmot on parhaita mut on jonkut lempihahmot niit ei lempihahmoja esim. Lisa, Sideshow Mel, Cecil ym. en oikein osaa perustella misk en pidä niistä ne on joskus hyviä ja joskus en voi sietää niit.
MUT mun lempparit on kyl BART ja SIDESHOW BOB
Bart sillä se on ollut aina mul leppari siitä asti ku oon kattonut simpsoneita se on vai paras 8D
JA sit Bob, se ihan ääni ja varsinkin se lauluääni, ja mitäs muuta...hienostunut puhetapa, mielipuolisuus ja se harava astumis temput xDD
JustACat:
Maggie, ehdottomasti Maggie :)
Sympaattinen tutin imijä vailla erityisiä luonteenpiirteitä.
Maggie on muuten teininä aika erilainen...
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 03.01.11 - 15:22 ---Maggie on muuten teininä aika erilainen...
--- Lainaus päättyy ---
Niin onkin, aika lailla juntimpi tai rähjäisempi, ja ilmeisesti kovis. Olen myös huomannut, että hän ei silloinkaan puhu mitään. Lisan häät -jaksossa tuli kyllä joku este. "Maggie, älä puhu ruoka suussa". Tosin alussa hän oli puhelimessa aika kauan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta