Arvioni The simpsons gamesta:Miinukset--Se kun on päässyt pelin läpi eikä voi suorittaa tehtäviä uudelleenMielestäni peliä oli todella mukava pelata vaikka grafiikka onkin sitä sun tätä, mutta sekin kyllä kuuluupeliin ja muutenkin ihan huvittava peli
Lainaus käyttäjältä: homersexual - 10.02.09 - 17:56Lainaus käyttäjältä: Circus - 10.02.09 - 17:36Arvioni The simpsons gamesta:Miinukset--Se kun on päässyt pelin läpi eikä voi suorittaa tehtäviä uudelleenMielestäni peliä oli todella mukava pelata vaikka grafiikka onkin sitä sun tätä, mutta sekin kyllä kuuluupeliin ja muutenkin ihan huvittava peli Miten niin ei pysty pelaan uudestaan kenttiä,kyllä minä ainakin valikosta pystyn menemään sinne missä voi pelata uudestaan.en muista miisä,niin kauan sitte pelannu). Mutta se on vaan tylsää pelata uudestaan kun tietää jo kaikenVoiko muka silloinkin mennä uudestaan tehtäviä kun on päässyt pelin läpi? Minä en ole ainakaan huomannut, ettävoisi.
Lainaus käyttäjältä: Circus - 10.02.09 - 17:36Arvioni The simpsons gamesta:Miinukset--Se kun on päässyt pelin läpi eikä voi suorittaa tehtäviä uudelleenMielestäni peliä oli todella mukava pelata vaikka grafiikka onkin sitä sun tätä, mutta sekin kyllä kuuluupeliin ja muutenkin ihan huvittava peli Miten niin ei pysty pelaan uudestaan kenttiä,kyllä minä ainakin valikosta pystyn menemään sinne missä voi pelata uudestaan.en muista miisä,niin kauan sitte pelannu). Mutta se on vaan tylsää pelata uudestaan kun tietää jo kaiken
Lainaus käyttäjältä: Patentti - 11.02.09 - 19:47Lainaus käyttäjältä: Circus - 10.02.09 - 20:33Lainaus käyttäjältä: homersexual - 10.02.09 - 17:56Lainaus käyttäjältä: Circus - 10.02.09 - 17:36Arvioni The simpsons gamesta:Miinukset--Se kun on päässyt pelin läpi eikä voi suorittaa tehtäviä uudelleenMielestäni peliä oli todella mukava pelata vaikka grafiikka onkin sitä sun tätä, mutta sekin kyllä kuuluupeliin ja muutenkin ihan huvittava peli Miten niin ei pysty pelaan uudestaan kenttiä,kyllä minä ainakin valikosta pystyn menemään sinne missä voi pelata uudestaan.en muista miisä,niin kauan sitte pelannu). Mutta se on vaan tylsää pelata uudestaan kun tietää jo kaikenVoiko muka silloinkin mennä uudestaan tehtäviä kun on päässyt pelin läpi? Minä en ole ainakaan huomannut, ettävoisi.Tarkoitat varmaan että voiko kenttiin mennä uudestaan niitten läpäisemisen jälkeen. Ja nämä jutut luultavasti myös riippuvat siitä, minkä version pelistä omistat. Itse omistan Playstation 2 version, ja kyllä, kenttiä voi vetää läpi uudestaan.Omistan sen psp:lle ja luulen, että siinä ei voi mennä kenttiä uudestaan niiden suorittamisen jälkeen. Harmillista, mutta jos voiniin kertokaa ihmeessä
Lainaus käyttäjältä: Circus - 10.02.09 - 20:33Lainaus käyttäjältä: homersexual - 10.02.09 - 17:56Lainaus käyttäjältä: Circus - 10.02.09 - 17:36Arvioni The simpsons gamesta:Miinukset--Se kun on päässyt pelin läpi eikä voi suorittaa tehtäviä uudelleenMielestäni peliä oli todella mukava pelata vaikka grafiikka onkin sitä sun tätä, mutta sekin kyllä kuuluupeliin ja muutenkin ihan huvittava peli Miten niin ei pysty pelaan uudestaan kenttiä,kyllä minä ainakin valikosta pystyn menemään sinne missä voi pelata uudestaan.en muista miisä,niin kauan sitte pelannu). Mutta se on vaan tylsää pelata uudestaan kun tietää jo kaikenVoiko muka silloinkin mennä uudestaan tehtäviä kun on päässyt pelin läpi? Minä en ole ainakaan huomannut, ettävoisi.Tarkoitat varmaan että voiko kenttiin mennä uudestaan niitten läpäisemisen jälkeen. Ja nämä jutut luultavasti myös riippuvat siitä, minkä version pelistä omistat. Itse omistan Playstation 2 version, ja kyllä, kenttiä voi vetää läpi uudestaan.
Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 16.09.08 - 19:33Ostin tän pelin Tammikuussa ja tosi hyvä peli onkin. Pelaan mieluiten Homerilla ja Bartilla, koska Homerilla on todella hyvät voimat ja Bartilla on se Bartman. Minusta tuolla Bartmanilla on tosi tylsä mennä kun seliito ominaisuuskin on vähän huono, mutta Homerilla on kiva puskea eteenpäin ;D Voisiko joku kertoa minkälainen tuo The Simpsons game on playstation kolmoselle, että onko siinä esim joitakin parempiaominaisuuksia kuin muille konsoleille käytettynä ja onko grafiikka hitusen parempaa ym
Ostin tän pelin Tammikuussa ja tosi hyvä peli onkin. Pelaan mieluiten Homerilla ja Bartilla, koska Homerilla on todella hyvät voimat ja Bartilla on se Bartman.
Lainaus käyttäjältä: Circus - 21.02.09 - 14:24Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 16.09.08 - 19:33Ostin tän pelin Tammikuussa ja tosi hyvä peli onkin. Pelaan mieluiten Homerilla ja Bartilla, koska Homerilla on todella hyvät voimat ja Bartilla on se Bartman. Minusta tuolla Bartmanilla on tosi tylsä mennä kun seliito ominaisuuskin on vähän huono, mutta Homerilla on kiva puskea eteenpäin ;D Voisiko joku kertoa minkälainen tuo The Simpsons game on playstation kolmoselle, että onko siinä esim joitakin parempiaominaisuuksia kuin muille konsoleille käytettynä ja onko grafiikka hitusen parempaa ym PS3 on selvästi parempi kuin PS2, siinä Bart voi saada metallisenpanssarin vähäksi aikaan ja siihen ei tehoo mikään. Ja siinä voi seikkailla kaupungilla ihan muuten vain.
Ensinnäkin Jarno, kentät voi pelata uudestaan, jos jäi epäselväksi. Ja homersexual, ei niin "hauskaa" kuin ehkä hit and runissa. Esim ei autoja, ja muuta kivaa.
Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 22.02.09 - 16:57Ensinnäkin Jarno, kentät voi pelata uudestaan, jos jäi epäselväksi. Ja homersexual, ei niin "hauskaa" kuin ehkä hit and runissa. Esim ei autoja, ja muuta kivaa.Jaa pitääpi mennä katsomaan. (Ja tervetuloa takaisin)
Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 22.02.09 - 15:08Lainaus käyttäjältä: Circus - 21.02.09 - 14:24Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 16.09.08 - 19:33Ostin tän pelin Tammikuussa ja tosi hyvä peli onkin. Pelaan mieluiten Homerilla ja Bartilla, koska Homerilla on todella hyvät voimat ja Bartilla on se Bartman. Minusta tuolla Bartmanilla on tosi tylsä mennä kun seliito ominaisuuskin on vähän huono, mutta Homerilla on kiva puskea eteenpäin ;D Voisiko joku kertoa minkälainen tuo The Simpsons game on playstation kolmoselle, että onko siinä esim joitakin parempiaominaisuuksia kuin muille konsoleille käytettynä ja onko grafiikka hitusen parempaa ym PS3 on selvästi parempi kuin PS2, siinä Bart voi saada metallisenpanssarin vähäksi aikaan ja siihen ei tehoo mikään. Ja siinä voi seikkailla kaupungilla ihan muuten vain. Joka hahmo voi saada metallipanssarin hetkeksi. Myös PS2-versiossa.
Lainaus käyttäjältä: Patentti - 22.02.09 - 18:57Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 22.02.09 - 15:08Lainaus käyttäjältä: Circus - 21.02.09 - 14:24Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 16.09.08 - 19:33Ostin tän pelin Tammikuussa ja tosi hyvä peli onkin. Pelaan mieluiten Homerilla ja Bartilla, koska Homerilla on todella hyvät voimat ja Bartilla on se Bartman. Minusta tuolla Bartmanilla on tosi tylsä mennä kun seliito ominaisuuskin on vähän huono, mutta Homerilla on kiva puskea eteenpäin ;D Voisiko joku kertoa minkälainen tuo The Simpsons game on playstation kolmoselle, että onko siinä esim joitakin parempiaominaisuuksia kuin muille konsoleille käytettynä ja onko grafiikka hitusen parempaa ym PS3 on selvästi parempi kuin PS2, siinä Bart voi saada metallisenpanssarin vähäksi aikaan ja siihen ei tehoo mikään. Ja siinä voi seikkailla kaupungilla ihan muuten vain. Joka hahmo voi saada metallipanssarin hetkeksi. Myös PS2-versiossa.Eihän PS2 versiossa esim museossa Bart saa robottipukua ja sillä pitää ampua ne taulut kun PS2 versiossahan pitää ritsalla?Nopea Edit: Tarkistin pikaisesti kun sattumalta päällä.