Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-pelit

<< < (64/117) > >>

Varasof:
Ykköstasoa meinasin. Itse olen aina päässyt sinne sisälle ihan vaan sillä autolla hyppäämiskoodilla sieltä parvekkeelta.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Varasof - 24.07.11 - 11:50 ---Ykköstasoa meinasin. Itse olen aina päässyt sinne sisälle ihan vaan sillä autolla hyppäämiskoodilla sieltä parvekkeelta.

--- Lainaus päättyy ---
Helppoahan se on koodeilla päästä.. Itse en koodeja käytä oikeen missään pelissä.

homersimpsondoh:
Noista Hit&Runin tehtävien aikarajoista avaan minäkin suuni sen verran, että jotkut todella kusevat pahasti, esim taso vitosessa (Springfieldin keskusta illalla, Apu) kun pitää seurata roska-autoa, kerätä roskiksia ja sitten ehtiä takaisin autorekisterikeskukseen, niin en koskaan ehdi sinne takaisin, kun se aikaraja on niin himskatin PIENI!

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: homersimpsondoh - 04.08.11 - 21:52 ---Noista Hit&Runin tehtävien aikarajoista avaan minäkin suuni sen verran, että jotkut todella kusevat pahasti, esim taso vitosessa (Springfieldin keskusta illalla, Apu) kun pitää seurata roska-autoa, kerätä roskiksia ja sitten ehtiä takaisin autorekisterikeskukseen, niin en koskaan ehdi sinne takaisin, kun se aikaraja on niin himskatin PIENI!

--- Lainaus päättyy ---
No ei sitä tehtävää varmasti pääse läpi jos autona on joku jonka nopeus on 1-3 tähteä ;) Vinkkejä en anna, ettei kukaan rupea inisemään että ''KIITTI *****STI, VEI JÄNNITYKSEN MITEN PÄÄSEN TÄN LÄPI!''

Jarpeez:
Peli alkaa tuntua jo tylsältä, kun siinä mitään saavutettavaa. Saavutuksella tarkoitan Trophyja (PS3).  :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta