Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-pelit

<< < (63/117) > >>

muffeli:
Ite en ole Simpsonit pelejä pahemmin pelaillut mutta näyttää siltä että toi Hit and Run pitää mennä testaamaan nyt!

Simpsons-fan:
Minulla on tietokoneella se The Simpsons Hit & Run niin onhan se ihan huippu peli :D

Varasof:
Itselläni on PS2:lle The Simpsons Game ja The Simpsons Hit & Run. Myös olen yrittänyt etsiä PS2:lle käytettynä Road Ragea.

Hit & Run on omasta mielestäni mahtava peli, mutta miinuksia löytyy, ja tässä on plussat ja miinukset:

+ Simpsonit GTA!
+ Simpsoneista tutut autot (Canyonero ym.) sekä jaksoista tutut paikat. (esim. Try'n Save, Duff Panimo, Yksiraiteinen, Minnekään viemättömät rullaportaat ym...)
+ Salaiset paikat ja autot. (Kuten monsteri-auto, raketti-auto, Burnsin Kartano sisältä.
+ Tehtävät ovat mukavia...
- ... mutta aikarajat kusevat ja pahasti.
- Liian nopea tempoinen
- Grafiikat
- Takaa-ajot: Jos poliisi auto on tarpeeksi lähellä n. 2sec jäit kiinni. -.-
- Apulla pelaaminen (ei ole Simpson!)

Muuten oletteko koskaan päässeet Burnsin kartanon sisälle? Minä olen! Eli kannattaa pistää tämä autolla hyppäämis-koodi, mennä Burnsin kartanon takapihalle (pääsee ydinvoimalasta), sekä yrittää hypätä autolla sen parvekkeen yli ja osua/mennä läpi siitä ikkunasta ylhäällä. Se on sisältä kalustamaton mutta kumminkin sielä pääsee liikkumaan vapaasti. Sekä sieltä löytyy myös paikka missä oli ennen se pöytä missä Burns suunnitteli auringon peittämistä. :) Kätsyä eikö?

JoniSimpson:
hyvä peli on mutta, hit&run on parempi!!! ;D

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Varasof - 13.07.11 - 14:20 ---Itselläni on PS2:lle The Simpsons Game ja The Simpsons Hit & Run. Myös olen yrittänyt etsiä PS2:lle käytettynä Road Ragea.

Hit & Run on omasta mielestäni mahtava peli, mutta miinuksia löytyy, ja tässä on plussat ja miinukset:

+ Simpsonit GTA!
+ Simpsoneista tutut autot (Canyonero ym.) sekä jaksoista tutut paikat. (esim. Try'n Save, Duff Panimo, Yksiraiteinen, Minnekään viemättömät rullaportaat ym...)
+ Salaiset paikat ja autot. (Kuten monsteri-auto, raketti-auto, Burnsin Kartano sisältä.
+ Tehtävät ovat mukavia...
- ... mutta aikarajat kusevat ja pahasti.
- Liian nopea tempoinen
- Grafiikat
- Takaa-ajot: Jos poliisi auto on tarpeeksi lähellä n. 2sec jäit kiinni. -.-
- Apulla pelaaminen (ei ole Simpson!)

Muuten oletteko koskaan päässeet Burnsin kartanon sisälle? Minä olen! Eli kannattaa pistää tämä autolla hyppäämis-koodi, mennä Burnsin kartanon takapihalle (pääsee ydinvoimalasta), sekä yrittää hypätä autolla sen parvekkeen yli ja osua/mennä läpi siitä ikkunasta ylhäällä. Se on sisältä kalustamaton mutta kumminkin sielä pääsee liikkumaan vapaasti. Sekä sieltä löytyy myös paikka missä oli ennen se pöytä missä Burns suunnitteli auringon peittämistä. :) Kätsyä eikö?

--- Lainaus päättyy ---
Niin taso ykköstä meinasit (Homer) vai taso nelosta (Marge)? Kun taso nelosessa portitkin on auki sinne kartanoon. Ykköstasossa tarvii vaan korkean auton, hypyn sen päälle ja sieltä sinne kartanoon :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta