Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-pelit

<< < (65/117) > >>

Monorail:
Off-topic varoitus!
Ps3eenhan tuli sellainen uudistus joskun 2009, että kaikkiin tuleviin peleihin on Trophy-tuki. Joten seuraava Simpsonit peli Ps3lle sisältää Trophyjä. Sitä odotellessa. :)

Mr. X:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 14.08.11 - 23:04 ---Off-topic varoitus!
Ps3eenhan tuli sellainen uudistus joskun 2009, että kaikkiin tuleviin peleihin on Trophy-tuki. Joten seuraava Simpsonit peli Ps3lle sisältää Trophyjä. Sitä odotellessa. :)

--- Lainaus päättyy ---
Ihme kun ei ole sitten The Simpsons Gamen tullut yhtäkään uutta Simpsonit-peliä. Jotain näitä ihan pieniä mobiilipelejä lukuun ottamatta, siis. ::)

Mikko:
Selaimella pelattava peli, jossa voi ilmeisesti kelkkailla kilpaa eri Fox-hahmoilla, muun muassa Homer Simpsonilla. En jaksanut testata, ehkä joku jaksaa. http://www.fox.com/holidaycard2011/

Finnish Simpson:
Kun olen pelannut hetken Grand Theft Auto Vice Cityä, niin täytyy sanoa että väite "Simpsonit GTA-versiona" on totta. Muutava tehtävä tuntuu olevan plagiointia, suomeksi kopiointia. Esimerkiksi 2.tason tehtävä "Vox Nerduli" tuntuu olevan selvä kopio GTA VCn tehtävästä "The Driver".

Sitten tuntuu että nuo puhelinkopitkin kopioitu Vice Citystä. "Get to the payphone to the (paikka Vice Cityssä, esim Little Havana)".. Jos olen joskus hehkuttanut peliä, niin tämä hieman laskee arviota. Ei tässä muuta vikaa, mutta tuo plagiointi hieman aiheuttaa kutinaa ahterissa että "Aha, tämä peli on sama kuin GTA VC mutta Simpsoneillä ja hieman arcademaisuudella".

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 29.12.11 - 16:53 ---Kun olen pelannut hetken Grand Theft Auto Vice Cityä, niin täytyy sanoa että väite "Simpsonit GTA-versiona" on totta. Muutava tehtävä tuntuu olevan plagiointia, suomeksi kopiointia. Esimerkiksi 2.tason tehtävä "Vox Nerduli" tuntuu olevan selvä kopio GTA VCn tehtävästä "The Driver".

Sitten tuntuu että nuo puhelinkopitkin kopioitu Vice Citystä. "Get to the payphone to the (paikka Vice Cityssä, esim Little Havana)".. Jos olen joskus hehkuttanut peliä, niin tämä hieman laskee arviota. Ei tässä muuta vikaa, mutta tuo plagiointi hieman aiheuttaa kutinaa ahterissa että "Aha, tämä peli on sama kuin GTA VC mutta Simpsoneillä ja hieman arcademaisuudella".

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä plagioinnin on tarkoituskin paistaa läpi? Huumoria revitään siitä, että voi mellastaa GTA-tyyliin Springfieldissä?

Tämä oli siis ihan spekulointia, kun en ole pelannut noista kuin GTA:ta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta