20. kausi on nyt julkaistu USAssa DVD:llä ja Blu-Rayllä. Mutta arvatkaapas mitä? Sepä ei sisälläkään sen paremmin kommenttiraitoja, poistettuja kohtauksia kuin muitakaan ekstroja!No on siellä yksi... Esikatselupala Morgan Spurlockin Simpsons-dokumentista, joka esitettiin ENNEN kuin boksi julkaisitiin.Edes valikot eivät ole animoituja, vaan mustavalkoinen tietokonekynällä tehty viivatuherrus.Rahastuksen makua. Tämän juhlasetinhän olisi pitänyt olla se kaikkein laajin ja komein.Taidanpa tyytyä tuleviin Sub-tallenteisiin parempaa settiä odotellessa. Kai sellainenkin vielä joskus tulee kuitenkin.
Lainaus käyttäjältä: Snpp - 17.01.10 - 02:1120. kausi on nyt julkaistu USAssa DVD:llä ja Blu-Rayllä. Mutta arvatkaapas mitä? Sepä ei sisälläkään sen paremmin kommenttiraitoja, poistettuja kohtauksia kuin muitakaan ekstroja!No on siellä yksi... Esikatselupala Morgan Spurlockin Simpsons-dokumentista, joka esitettiin ENNEN kuin boksi julkaisitiin.Edes valikot eivät ole animoituja, vaan mustavalkoinen tietokonekynällä tehty viivatuherrus.Rahastuksen makua. Tämän juhlasetinhän olisi pitänyt olla se kaikkein laajin ja komein.Taidanpa tyytyä tuleviin Sub-tallenteisiin parempaa settiä odotellessa. Kai sellainenkin vielä joskus tulee kuitenkin.Jep. Simpsons Channel listasi oikein kymmenen syytä, miksei boksia kannata hankkia.Muutin tämän aiheen nimeksi "esityskausiboksit", koska keskustelu on lähtenyt vähän rönsyilemään siitä aiemmasta "seuraavien DVD-kausien julkaisuajankohdasta" ja Blu-raykin on tullut mukaan kuvioihin.
Noh, paljoa ei vielä minua kiinnosta, kun aiemmat kaudetkin pitäis bokseina alkaa hankkimaan, kun mutsi heitti pois ne videokasetit, mihin oli nauhotettu koko 1. kausi 2.n ja 3.n kanssa . Eli lähtöviivalla vielä ollaan...
Tietääkö kukaan että koska on tulossa tuo 13 kausi DVD boksina koska minulla on kaudet 1-12
Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 08.04.10 - 10:18Tietääkö kukaan että koska on tulossa tuo 13 kausi DVD boksina koska minulla on kaudet 1-12 Jos joku tietäisi, asia olisi jo etusivullamme uutisena. Ja seuraavaksi ilmestyy muuten 20. kausi.
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 08.04.10 - 11:14Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 08.04.10 - 10:18Tietääkö kukaan että koska on tulossa tuo 13 kausi DVD boksina koska minulla on kaudet 1-12 Jos joku tietäisi, asia olisi jo etusivullamme uutisena. Ja seuraavaksi ilmestyy muuten 20. kausi.tuleeko 20 kausi suomeenkin seuraavaksi ?
Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 12.04.10 - 11:20Lainaus käyttäjältä: Mikko - 08.04.10 - 11:14Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 08.04.10 - 10:18Tietääkö kukaan että koska on tulossa tuo 13 kausi DVD boksina koska minulla on kaudet 1-12 Jos joku tietäisi, asia olisi jo etusivullamme uutisena. Ja seuraavaksi ilmestyy muuten 20. kausi.tuleeko 20 kausi suomeenkin seuraavaksi ?Hyvin luultavasti. Muista kausista ei ole mitään tietoa, ja koska tuo ilmestyi Jenkeissä jo tammikuussa, ei Euroopan-julkaisu voi enää kovin kaukana olla. Odotellaan.
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 12.04.10 - 15:46Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 12.04.10 - 11:20Lainaus käyttäjältä: Mikko - 08.04.10 - 11:14Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 08.04.10 - 10:18Tietääkö kukaan että koska on tulossa tuo 13 kausi DVD boksina koska minulla on kaudet 1-12 Jos joku tietäisi, asia olisi jo etusivullamme uutisena. Ja seuraavaksi ilmestyy muuten 20. kausi.tuleeko 20 kausi suomeenkin seuraavaksi ?Hyvin luultavasti. Muista kausista ei ole mitään tietoa, ja koska tuo ilmestyi Jenkeissä jo tammikuussa, ei Euroopan-julkaisu voi enää kovin kaukana olla. Odotellaan.Ei olisi mikään yllätys jos se kausi julkastaisiin vasta syksyllä, siksi koska kauden valikot oli surkeet, niin niitä haluttiin uudistamaan.
Käyköhän tässä nyt niin että suomessa tuo 20. kausi julkaistaan vasta, kun se on näytetty telvisiossa. Näin on käynyt monen muun sarjan kohdalla.