niin että onko sitä jatko osaa tulossa ja jos on niin milloin ??
voisi tälläkertaa olla että kaikki ei olisi Homerin syytä.Kun viime leffassa oli. (<--- vaikka vitsit olikin homerin tyhmyydestä ^^) Muidenkin vikoja välillä esille :'D
Lainaus käyttäjältä: snowball || - 22.01.08 - 15:50voisi tälläkertaa olla että kaikki ei olisi Homerin syytä.Kun viime leffassa oli. (<--- vaikka vitsit olikin homerin tyhmyydestä ^^) Muidenkin vikoja välillä esille :'Dvois jokuin asia välillä olla vaikka margen syytä.
Lainaus käyttäjältä: hacker - 05.01.10 - 16:12Lainaus käyttäjältä: snowball || - 22.01.08 - 15:50voisi tälläkertaa olla että kaikki ei olisi Homerin syytä.Kun viime leffassa oli. (<--- vaikka vitsit olikin homerin tyhmyydestä ^^) Muidenkin vikoja välillä esille :'Dvois jokuin asia välillä olla vaikka margen syytä.Marge ei yleensä mokaile ja tuskin "tulevassa jatko-osassakaan". Jos Homer ei mokaile, niin Bart voisi olla, joka on syypää.
Lainaus käyttäjältä: HJS - 06.04.08 - 12:35Elokuva voisi olla vähän samantyyppinen kuin jakso ''22 short films about Springfield'', eli jokaisesta perheenjäsenestä kerrottaisiin oma tarinansa esim. Homer pyrkii presidentiksi, Marge ryhtyy elokuvatähdeksi ja lapset tekevät myös omia juttujaan. Eli vähän samanlaista kuin itse sarjassa, mutta vähän ''suuremmin''. Elokuvan lopussa perheen jäsenet voisivat istahtaa sohvalle ja kertoa toisilleen viimepäivistään. Elokuvassa näkyisi myös kuinka perheen jäsenet menettävät kaiken oltuaan huipulla.Jonkinlainen episodi-elokuva, hyvä idea! Valittaisiin muutama hahmo, joista jokaisesta kerrotaan n. puolen tunnin pituinen tarina. Muita esiintyisi mukana sivuhahmoina
Elokuva voisi olla vähän samantyyppinen kuin jakso ''22 short films about Springfield'', eli jokaisesta perheenjäsenestä kerrottaisiin oma tarinansa esim. Homer pyrkii presidentiksi, Marge ryhtyy elokuvatähdeksi ja lapset tekevät myös omia juttujaan. Eli vähän samanlaista kuin itse sarjassa, mutta vähän ''suuremmin''. Elokuvan lopussa perheen jäsenet voisivat istahtaa sohvalle ja kertoa toisilleen viimepäivistään. Elokuvassa näkyisi myös kuinka perheen jäsenet menettävät kaiken oltuaan huipulla.
Minun mielipiteeni tähän asiaan on että olisi parempi jos ei tulisi... Mutta Wikipedian mukaan jatko-osaa saattapi pukata 2012, itse en elokuvasta pahemmin pitänyt mutta eipä se huonokaan ollut. Yksi elokuvan tekijöistä oli se että piirrosjälki oli mitä oli (liian kehittynyttä)... Mutta toisinaan se on aivan sama tuleeko se, jos tulee aion mennä katsomaan jos ei tule niin sitten ei tule, empä jää murehtimaan tätä asiaa enkä kyllä odotamaankaan... Lugu kiittää ja kuittaa.