Simpsonit > Hahmot
Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 01.01.10 - 06:10 ---Minä itse olen vähän niinkuin Martin. Paitsi en mä mikään älykkökään ole. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Osa minusta on kuin ilmetty Bart, olen vähän kujeilevaa sorttia ja tykkään nauraa hauskoille jutuille, hyvän maun rajoissa toki. Tykkään myös touhuta kaikkee kivaa ja olla kavereiden kanssa.
On minussa vähän Homeriakin, juon nimittäin välillä olutta ja katselen välillä normaalia enemmän tv:tä.
Lisaakin minusta löytyy, olen musiikin ystävä ja lueskelen paljon kirjoja.
JustACat:
Minusta äitini on aika paljon Margen kaltainen:
- Hän tekee ruokaa hyvin
- Samanlainen "kodinhengetär"
- Kestää perheemme sällejä
Joitakin erojakin heissä on, nimittäin äidilläni ei ole sinistä tukkaa (jotenkin vain ei ole...), eikä äitini ole aina kotona, läheskään.
Ja minä olen edelleen pikku Lisa (tai kenties Snowball... O.O)
LMS:
Meidän luokalla oli ennen tyttö joka oli ihan kun NelsonO__O Mut oon hyvin ilonen et se lähti;D Sitten meijän luokalla on myös tää yrjöpoika(nimi?). Se on oikeesti _koko ajan_ sairaana. Se viettää varmaan puolet elämästään yrjösankko kädessä.
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: LMS - 18.09.11 - 10:50 ---Meidän luokalla oli ennen tyttö joka oli ihan kun NelsonO__O Mut oon hyvin ilonen et se lähti;D Sitten meijän luokalla on myös tää yrjöpoika(nimi?). Se on oikeesti _koko ajan_ sairaana. Se viettää varmaan puolet elämästään yrjösankko kädessä.
--- Lainaus päättyy ---
Wendeliä meinasit vai? Ainakin ensimmäisenä tulee mieleen jakson Ydinvoimala(???) kohtaus jossa Bart taputtaa Wendeliä selkään että "Hyvin kestit, et oksentanut kertaakaan matkan aikana" ja sen jälkeen Wendel oksentaa.
LMS:
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 18.09.11 - 14:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LMS - 18.09.11 - 10:50 ---Meidän luokalla oli ennen tyttö joka oli ihan kun NelsonO__O Mut oon hyvin ilonen et se lähti;D Sitten meijän luokalla on myös tää yrjöpoika(nimi?). Se on oikeesti _koko ajan_ sairaana. Se viettää varmaan puolet elämästään yrjösankko kädessä.
--- Lainaus päättyy ---
Wendeliä meinasit vai? Ainakin ensimmäisenä tulee mieleen jakson Ydinvoimala(???) kohtaus jossa Bart taputtaa Wendeliä selkään että "Hyvin kestit, et oksentanut kertaakaan matkan aikana" ja sen jälkeen Wendel oksentaa.
--- Lainaus päättyy ---
Joo justiinsa häntä tarkoitin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta