Simpsonit > Hahmot

Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset

<< < (14/117) > >>

Vince_Simpson:
Yks mun entinen kaveri... tai oikeastaan kaverin kaveri... oli ulkonäöltään kuin ilmetty Mr. Burns ja oli jopa kyvyiltäänkin, sillä hän oli aika matemaattinen tyyppi. Ja oli hän vähän julmakin, hänen kanssaan ei ollut helppoa olla tekemisissä.

miisa:
no meijän perhe muistuta aika paljon simpsonien perhettä mutta on vain pikkusisko ja isoveli ja äiti.Mun veli on kuin bart ärsytävä mutta myös hauska ja järkevä eikä loistanut koulussa eikä sen kummin kotona ja se on kyllä urheilulisempi kuin bart ja tekee sen niin hyvin kuin pystyy eli yrittää tehdä kunnolla kotityöt.Minä olen kyllä lihan syöjä ja yrheilulinen mutten vois edes päiväkää olla ilman lihaa :o en myöskään soit saksofonia enkä matkusta tai ole karkki lakossa ja mä painan paljon enemmän kuin lisa ja oon nätimpi kuin se.Mutta mun äiti on kuin marge mutta ei tee innokasti ruokaa tai siivoa vaan lukee ja kutoo eikä nalkuta vaan pitää kuria ja naurataa  meitä aina kun tartee ja puolustaa kun tarvitsee.
                                                                  MUN PERHE ON MUN MIELESTÄ PARAS MAAILMASSA :D :) :) :) ;)
                                            JA OLEN YLPEÄ SIITÄ :D :)

Homiewomie:
Joo on meian luokalla yks niin yksinkertane heppu että tulee väkipakolla Ralph mielee. Yks kavereistani on Homerin tapainen kun sille aina sattuu ja tapahtuu.

JustACat:
En tiedä, mutta muiden mielestä muistutan Lisaa...

Omasta mielestäni olen Maggie... persoonaton ja söpö :'D

muffeli:
No nyt ei varsinaisesti luokkakaverista ole kyse,mutta setäni on kuin Homer kaljoineen ja röyhtäsyineen.  ::) http://www.postikulta.com/kullan-testaus  En kyllä usko että setä hirveästi pitäisi jos kertoisin sille ketä se muistuttaa ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta