Simpsonit > Hahmot

Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset

<< < (16/117) > >>

Lisa_Simpson:
Meidän luokalla on ainakin kaksi ihan Bartin oloista poikaa. Ja yksi Lisa. Muita ei tule nyt mieleen, mutta varmasti olisi enemmänkin, jos vain jaksaisin miettiä   ;D

Woohoo:
Meidän luokalla on Lisa, Martin (Voitti Espoon matikkamestarikilpailun, sai N9n)
Sitten meillä on Nelson ja sen posse. Ja mun isä on täysi Homer.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Woohoo - 31.12.11 - 00:05 ---Meidän luokalla on Lisa, Martin (Voitti Espoon matikkamestarikilpailun, sai N9n)
Sitten meillä on Nelson ja sen posse. Ja mun isä on täysi Homer.

--- Lainaus päättyy ---
Mä veikkaan että joka koulusta pitäisi löytyä se ns. kovisgangstaryhmä joka kiusaa heikompiaan mutta isoimmat kun ryppyilee niin sitten on kurat farkunlahkeessa..

Jaa a, omalta luokalta löytyy yksi oppilas joka on vähän sekoitus Ralphia ja osa jotain ainepäätä(onko Springfieldissä eres hahmoa joka on aina jollain tavalla sekaasin?). Nauraa torella köyhille jutuille, huumorintaju ja jutut tuntuu olevan ala-astelaisen tasolla, suihkuttelee deodoranttia pitkin koulua etc etc).. ja on niin tyhmä että kertoi allekirjoittaneelleen käyttävänsä huumeita.

Pahoittelen jos riistäytyi offtopiciksi, mutta piti hieman mainita.

Mikko:
Karmivaa korealaista cosplayta

Patty ja Selma

Rappio-Homer New Orleansissa

Milhouse röökillä

Joku Billie Faiers -niminen julkkis Margeksi pukeutuneena

MightyErzu:
Meidän luokalla oli joskus sellane poika mikä oli hirvee kovis ja muistutti ison kokonsakin puolesta harmittavan paljon Nelsonia  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta