Simpsonit > Hahmot

Simpsonit-hahmoja muistuttavat ihmiset

<< < (13/117) > >>

Vince_Simpson:
Meidän luokalla oli eräs tyyppi, joka oli aivan kuin Bart. Varsinainen hulivili, eikä se ollut ihan luokan parhaita koulunkäynnissä.

Minä itse olen vähän niinkuin Martin. Paitsi en mä mikään älykkökään ole. ::)

Kwyjib0:
No yks meiä luokkalaine muistuttaa aika kivast Barttii (saa jälkkii, huomautuksii, pelleilee tunnil) ja sit mäki muistutan sit sillei aika paljo :-D Ja ööh sit meiä luokal on kaksoset, jotka vois olla silleen Sherry ja Terry, mut siihen se loppuuki (siis siihen, että ne on kaksosii). Ja sit meiä luokal o hirvee hikke, joka sit taas vois olla lisa.

Dirty Homer:
Omassa luokassani ei ole oikeastaan ketään Simpsonit-hahmoa muistuttavaa, mutta rinnakkaisluokalla on yksi poika joka ihan kuin Milhouse: luulee olevansa kova mutta onkin koulukiusattu.

Homero:
No on yks barttii muistuttava ja aika moni sanoo et muistutan vähän homeria.Mä teen katos aika usein pilaa kaikest ja oon vähän kömpelö  :D

Vince_Simpson:
Meidän luokalla oli amiksessa yks tyyppi joka melkein muistutti Kearneytä (tai mikä se onkaan), se yksi niistä koviksista. Jos se olisi ollut kalju ja lihaksikkaampi, niin se olisi ollut just saman näköinen. Ja oli se muutenkin saman tapainen, ainakin se oli melkein huonolla tuulella ja välillä mun kimpussa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta