Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?

<< < (16/102) > >>

Monorail:

--- Lainaus käyttäjältä: homersexual - 04.06.09 - 20:11 ---Olen kerran,mutta nousee para-aikaa. Olin ruottin laivalla ja ostin sieltä 2 kpl simpsoneiden tk. toinen oli 3 tk, jonka tietenkin katoin heti kotiin päästyäni, harmikseni, kun olin katsonut koko tk:n huomasin, että sama tuottis tulee tv:stä

siitä asti intohimo katsoa joka päivä simpsonit hiipui, mutta on vähän kiinnostus lisääntynyt

--- Lainaus päättyy ---
No nyt kun muistutit, niin minäkin tuossa kyllästyin kun nyt maikkarilla ja subilla näytetään samoja jaksoja, niin jätän koko maikkarin, kuten tänä perjantaina tulee jakso "Suosikki" ja sama tulee sunnuntaina  :( Mutta en tietenkään jätä tunnuslausettani; 20 kautta kehiin!

little Wiggy:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 05.06.09 - 09:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: homersexual - 04.06.09 - 20:11 ---Olen kerran,mutta nousee para-aikaa. Olin ruottin laivalla ja ostin sieltä 2 kpl simpsoneiden tk. toinen oli 3 tk, jonka tietenkin katoin heti kotiin päästyäni, harmikseni, kun olin katsonut koko tk:n huomasin, että sama tuottis tulee tv:stä

siitä asti intohimo katsoa joka päivä simpsonit hiipui, mutta on vähän kiinnostus lisääntynyt

--- Lainaus päättyy ---
No nyt kun muistutit, niin minäkin tuossa kyllästyin kun nyt maikkarilla ja subilla näytetään samoja jaksoja, niin jätän koko maikkarin, kuten tänä perjantaina tulee jakso "Suosikki" ja sama tulee sunnuntaina  :( Mutta en tietenkään jätä tunnuslausettani; 20 kautta kehiin!

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai kestä enää hirveän kauan, että saamme nähdä 20 kauden.  ;D   Olen typeränä katsonut niitä youtubessa mutta odotan myös innolla jaksoja Suomeen.  On  luonnollista, että sarjan suosio laskee koska se on jatkunut jo niin pitkään ja siksi sarja on lähes "loppuun kulutettu" ja yllätyksetön. Mutta aion seurata sitä niin pitkään kun jaksan, enkä vaihda Family guy:hin!  >:( >:(

Jarpeez:
Olin kyllästynyt Simpsoneihin viikko sitten ja sitten tein sopimuksen itseni kanssa, että en katsoisi Simpsoneita viikkoon. Ja pystyin olla katsomatta Simpsoneita viikkoon. Viikon aikana Simpsoneitten sijasta katsoin American Pien ja American Pie 2, Tapahtui Vegasissa ja Lostin 1. Kautta. Nyt jatkan Simpsoneitten katseluta.  ;)

little Wiggy:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 02.07.09 - 18:39 ---Olin kyllästynyt Simpsoneihin viikko sitten ja sitten tein sopimuksen itseni kanssa, että en katsoisi Simpsoneita viikkoon. Ja pystyin olla katsomatta Simpsoneita viikkoon. Viikon aikana Simpsoneitten sijasta katsoin American Pien ja American Pie 2, Tapahtui Vegasissa ja Lostin 1. Kautta. Nyt jatkan Simpsoneitten katseluta.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Oliko kauhea viikko? Pystyitkö korvaamaan simpsonit noilla muilla? Miksi ryhdyit siihen?  :)

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 03.07.09 - 22:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 02.07.09 - 18:39 ---Olin kyllästynyt Simpsoneihin viikko sitten ja sitten tein sopimuksen itseni kanssa, että en katsoisi Simpsoneita viikkoon. Ja pystyin olla katsomatta Simpsoneita viikkoon. Viikon aikana Simpsoneitten sijasta katsoin American Pien ja American Pie 2, Tapahtui Vegasissa ja Lostin 1. Kautta. Nyt jatkan Simpsoneitten katseluta.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Oliko kauhea viikko? Pystyitkö korvaamaan simpsonit noilla muilla? Miksi ryhdyit siihen?  :)

--- Lainaus päättyy ---
Ei se niin kauheaa ollut. Ja pystyin korvaaman Simpsonit noilla. Ja ryhdyin siihen, koska olin kyllästynyt vähän Simpsoneihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta