Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?

<< < (15/102) > >>

homer123:
ikinä en ole kyllästynyt ja aina jaksan jopa 1 tuotantokaudenkin katsoa uudelleen ja uudelleen!

Jarpeez:
En ole viikkoon katsonut Simpsoneita. En tiedä miksi mua ei huvita katsoa Simpsoneita, vaikka pidän niistä hirvittävästi.  :'(

Monorail:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 23.05.09 - 10:32 ---En ole viikkoon katsonut Simpsoneita. En tiedä miksi mua ei huvita katsoa Simpsoneita, vaikka pidän niistä hirvittävästi.  :'(

--- Lainaus päättyy ---
Kenties sen takia että kakkoskausi näytetään taas? No jaa, minäkään en katso koko kautta, ei huvita. Niin tylsiä jaksoja ja niin monta kertaa näytetty! 20. kautta kehiin!

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 23.05.09 - 11:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 23.05.09 - 10:32 ---En ole viikkoon katsonut Simpsoneita. En tiedä miksi mua ei huvita katsoa Simpsoneita, vaikka pidän niistä hirvittävästi.  :'(

--- Lainaus päättyy ---
Kenties sen takia että kakkoskausi näytetään taas? No jaa, minäkään en katso koko kautta, ei huvita. Niin tylsiä jaksoja ja niin monta kertaa näytetty! 20. kautta kehiin!

--- Lainaus päättyy ---
En mä sitä kakkos kautta tarkoita, vaan bokseja 1-11.  ;)

homersexual:
Olen kerran,mutta nousee para-aikaa. Olin ruottin laivalla ja ostin sieltä 2 kpl simpsoneiden tk. toinen oli 3 tk, jonka tietenkin katoin heti kotiin päästyäni, harmikseni, kun olin katsonut koko tk:n huomasin, että sama tuottis tulee tv:stä

siitä asti intohimo katsoa joka päivä simpsonit hiipui, mutta on vähän kiinnostus lisääntynyt

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta