Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?

<< < (17/102) > >>

little Wiggy:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 04.07.09 - 09:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 03.07.09 - 22:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 02.07.09 - 18:39 ---Olin kyllästynyt Simpsoneihin viikko sitten ja sitten tein sopimuksen itseni kanssa, että en katsoisi Simpsoneita viikkoon. Ja pystyin olla katsomatta Simpsoneita viikkoon. Viikon aikana Simpsoneitten sijasta katsoin American Pien ja American Pie 2, Tapahtui Vegasissa ja Lostin 1. Kautta. Nyt jatkan Simpsoneitten katseluta.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Oliko kauhea viikko? Pystyitkö korvaamaan simpsonit noilla muilla? Miksi ryhdyit siihen?  :)

--- Lainaus päättyy ---
Ei se niin kauheaa ollut. Ja pystyin korvaaman Simpsonit noilla. Ja ryhdyin siihen, koska olin kyllästynyt vähän Simpsoneihin.

--- Lainaus päättyy ---

Olit siis periaatteessa riippuvainen Simpsoneista, mutta tylsistynyt, ja yritit vieraantua sarjasta. :) :)   ..  but the Simpsons is still great..or is it?

Jarpeez:
On käynyt ilmi, että olen Simpsonitholisti, niin minä olen tehnyt pyhän lupauksen itselleni. Se lupaus on se, että en katso ollenkaan Simpsoneita ennen kuin Simpsoneiden 12. Kausi julkaistaan DVD:lle, joka ilmestyy sopivasti minun syntymäpäivänä eli 18.9.  ;)
Siihen asti katson Frendejä!

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 01.08.09 - 20:25 ---On käynyt ilmi, että olen Simpsonitholisti, niin minä olen tehnyt pyhän lupauksen itselleni. Se lupaus on se, että en katso ollenkaan Simpsoneita ennen kuin Simpsoneiden 12. Kausi julkaistaan DVD:lle, joka ilmestyy sopivasti minun syntymäpäivänä eli 18.9.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Sopimus meni rikki, koska en voinut olla katsomatta The Simpsons Movieta.  :'(

EDIT. Alotin Simpsoneiden  1. Kauden katsomisen tänään.

Mustakaapu:
en ole nyt noin kuukauteen pariin kattonu kunnolla simpsoneita mut nyt päätän että tänään katon simpsonit  ;)!!

Patentti:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 01.08.09 - 20:25 ---On käynyt ilmi, että olen Simpsonitholisti, niin minä olen tehnyt pyhän lupauksen itselleni. Se lupaus on se, että en katso ollenkaan Simpsoneita ennen kuin Simpsoneiden 12. Kausi julkaistaan DVD:lle, joka ilmestyy sopivasti minun syntymäpäivänä eli 18.9.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
jaa moneskohan sadas uusintakerta siinäkin on menossa subilla? ite en oo koskaan kattonut vakinaisesti sitä mutta kaikki jaksot näyttää nähdyiltä.
itellä taisi mennä reilu kuukausi simpsonitta tossa kesällä ku ei paljoo tullu töllöteltyä..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta