Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Simpsonit laulavat

<< < (20/111) > >>

Snpp:

--- Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 14.07.09 - 17:17 ---Ja tietenkin ovat keksineet itse loistavia viisuja, kuten Mr.Burnsin "See my vest"

--- Lainaus päättyy ---

Tuokin tosin menee melodian osalta niin läheltä kuin laki suinkin sallii esikuvaansa eli Disneyn "" -biisiä.

Vertailun vuoksi: ""

Vince_Simpson:
Ei mulle tuu upeeta biisiä mieleen kuin jazzman, joka on todella hyvä jazzmainen kappale. Sitä on kiva kuunnella. Lisan ääni on siinä aika hieno.

Sit sekin oli ihan ok, kun Bart ja Lisa laulavat Saija Bobbasen kanssa siivotessan huoneitaan.

Ja sekin Homer The Great -jakson laulu aika hyvä. Ainakin sen parissa viihtyy.

On niitä varmasti paljon parempiakin olemassa.

Mikko:
Jonkun suosikkibiisit: http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2012/02/the-simpsons-a-soundtrack-to-our-laughter.html

Gabbo:
Ehdottomasti paras kappale on Lisa's Protest Song jaksossa 'Lisan hammastuet'. Yeardley Smithin laulusuoritus saa vieläkin selkäpiini kananlihalle, hyvässä mielessä tietenkin. Sävel on loistava ja toimii hyvin akustisen kitaran säestyksellä. Myös Smithin lakonin laulu täydentää kuunteluelämystä. Olen tykästynyt tähän biisiin jopa niin paljon, että olen jopa tehnyt siitä suomenkielisen version, eri aiheesta tosin...

Tuo nyt on siis paras Simpsons-biisi, hauskinta sen sijaan on vaikea valita. Tottakai ne toimivat paremmin alkuperäiskielellä ja siksi onkin tuskallista yrittää seurata suomennosta ja samalla alkuperäistekstiä ja yrittää löytää siitä vielä kaikki vitsit.

Hauska ja hieno biisi oli myös tuossa 'Luovuuden lähteillä'-jaksossa, missä Lisa on siellä taideleirillä.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Gabbo - 27.02.12 - 21:37 ---Ehdottomasti paras kappale on Lisa's Protest Song jaksossa 'Lisan hammastuet'. Yeardley Smithin laulusuoritus saa vieläkin selkäpiini kananlihalle, hyvässä mielessä tietenkin. Sävel on loistava ja toimii hyvin akustisen kitaran säestyksellä. Myös Smithin lakonin laulu täydentää kuunteluelämystä. Olen tykästynyt tähän biisiin jopa niin paljon, että olen jopa tehnyt siitä suomenkielisen version, eri aiheesta tosin...
--- Lainaus päättyy ---

Tuo samainen laulu minunkin suosikkeja, todella hieno esitys Smtihtiltä. Hän lauloi laulu kappaleelle uskollisesti. Ja se akustinen sovitus sopii siihen aukottomasti. Ahdottomasti parhaita lauluja Simpsoneissa. Tosin ei mulle tulee mieleen kuin tämä ja Mono Rail. Saattaa olla tuo Protestilaulu on mielestäni paras. Siinä on sentään sanomaa, mutta Mono railissa on enimmäkseen vaan iskevää hokemista. On se silti ihan hauskakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta