Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Simpsonit laulavat
Bartnes:
Tykkään siitä monorail laulusta paljon kun springfieldiin saapuu eräs kauppamies joka tarjoaa springfieldille mahdollisuutta sijoittaa rahat sellaiseen ilmajunaan ns. Kaikki springfieldissä alkavat hokea laulua monorail! tykkään siitä, koska se on niin mukaansa tempaava ja jää soimaan päähän minulle ainakin :laugh: Ja se on myös mukavaa kun kaikki laulavat yhdessä.
--- Lainaus käyttäjältä: simsssi - 06.04.08 - 10:22 ---Everybody Hates Flanders ja Who needs the Kwik-E-Mart
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta tykkään myös paljon kun Flanders ei edes tajua että kaikki laulavat hänestä ::)
homersexual:
--- Lainaus käyttäjältä: Duffman - 10.12.08 - 16:31 ---Kyllä Mama Took Those Batteries on kova biisi. Harmi vain että on niin lyhyt. Hyvin jääpii päähän tuo biisi.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on kyllä huippu laulu! rytmi on mainio ja sitten se huuliharppu sopii lauluun mahtavasti,jalka myös. Homerin ääni on kans hauskan kuulone
America - toiseksi paras laulu jota simpsoneissa olen kuullut
Monorail - jää päähän soimaan, eikä niin kauheen hyväkään laulu ole
See my west - iha hyvä laulu vaikka en tykkääkkään eläinten tappamisesta
My kitty died - aika surullinen laulu tavallansa
Baby on Board - tosi hyvä ja niinkuin Duffless sanoi jää päähän soimaan
Dr.Zaius - ei pahemmin sanottavaa mutta aika hyvä
Mr.Blow rap - Erinomaisen hauska biisi
Mr blow jingle - jää päähän soimaan vähäks aikaa
Everybody hates Flanders - kelpo hyvä laulu
Who needs the Kwik-E-Mart - kelpo hyvä, jää päähän soimaan
Nedin laulama värilaulu kun löytää oman levynsä Simpsonien kirpparilta
Lurleen laulut on parhaita
Union Strike Song
Ettikää Youtubesta Lucy6578
E:viestiä muokattu
Bartholomew Jo-Jo Simpson:
Baby on board, se Lisan laulu comegatsheraroundchidlren(joo en ole varma kirjoitus tavasta tossa),
who needs the Kwik-E-Mart, everybody hates Flanders ja monorail laulut on jäänyt eniten mieleen ja kaikista olen pitänyt. Etenkin
monorail laulusta, koska jää eniten soimaan päähän inhottavasti.
Monorail:
Monorail on paras laulu, koska siinä on hauskat sanat, hyvä sävel ja se jää soimaan päähän. :doh:
little Wiggy:
Tekijät ovat myös valinneet tunnettuja lauluja ja sävelmiä ja sanoittaneet ne uudelleen, kuten nyt vaikka, O.C:sta tunnusmusiikin ja hauskan halloween jakson Baby got backin kappaleen:
"I like eat fats and I Can't lie.."
Ja tietenkin ovat keksineet itse loistavia viisuja, kuten Mr.Burnsin "See my vest"
No itse pidän eniten lauluista: Canyonero,
Who Needs the Kwik-E-Mart?, We do!, Always my dad.. ja moni muukin.
Hauska pikkulaulu on mielestäni Homerin auton pesu laulu:
"I'm cleaning my car...
some blood is mine,
but some is not."
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta