Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Simpsonit laulavat
alappi:
Mun mielestä taas tuo Lisan laulu on hyvin ärsyttävä. En tiiä mikä siinä on mutta itse kelaan aina ohi.
Paras laulu on se Kivenhakkaajien laulu hands down. Jos kuuluisin kouluni oppilaskunnan hallitukseen niin pakottaisin kaikki laulamaan tämän joka kokouksen alussa muutetuilla sanoilla. :) Jää päähän soimaan moneksi päiväksi jos kerran kuuntelee.
--- Lainaus käyttäjältä: Gabbo - 27.02.12 - 21:37 ---Tottakai ne toimivat paremmin alkuperäiskielellä ja siksi onkin tuskallista yrittää seurata suomennosta ja samalla alkuperäistekstiä ja yrittää löytää siitä vielä kaikki vitsit.
--- Lainaus päättyy ---
Suomennetaanko TV:ssä Simpsoneiden kaikki laulut? Joissakin englanninkielisissä (jopa lasten)ohjelmissa tekstitys loppuu kuin seinään kun joku vähän suutaan aukaisee laulamaan.
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 01.03.12 - 16:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Gabbo - 27.02.12 - 21:37 ---Tottakai ne toimivat paremmin alkuperäiskielellä ja siksi onkin tuskallista yrittää seurata suomennosta ja samalla alkuperäistekstiä ja yrittää löytää siitä vielä kaikki vitsit.
--- Lainaus päättyy ---
Suomennetaanko TV:ssä Simpsoneiden kaikki laulut? Joissakin englanninkielisissä (jopa lasten)ohjelmissa tekstitys loppuu kuin seinään kun joku vähän suutaan aukaisee laulamaan.
--- Lainaus päättyy ---
Minusta ne on kaikki suomennettu. Siinä pitää aina tehdä valinta, seuraako tottumuksesta tekstitystä vai kuunteleeko englanninkielisiä sanoja. Ilman muuta kannattaa vain kuunnella, jos suinkin osaa englantia tarpeeksi. Simpsonien kaltaisessa ohjelmassa tekstitys ei yksinkertaisesti voi tehdä oikeutta alkuperäisille vitseille.
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 03.03.12 - 12:04 ---Siis Do the Bartman on 90-luvun alussa Simpsonit-levylle tehty biisi, jonka säveltämisessä oli mukana Michael Jackson. Lisää löytyy netistä, ja keskustelu jatkuu täällä: http://simpsonit.org/keskustelupalsta/index.php/topic,190
--- Lainaus päättyy ---
Okei, kiitti tierosta. Vaikeaa oli mennä sanomaan kun en tuota tuolloin radiosta kuullut ja mä en ihan virkeimmilläni ollut kahrentoista aikaan yöllä. Ja ot loppuu mun osalta tähän.
Vince_Simpson:
Onks se Do The Bartman mahdollisesti joku räp-kappale? Muistaakseni kuulin sellaisen toisen tuotantokauden extroista, mutta en muista oliko se tuo. Ainakin sillä oli hieno musavideo.
Olis hääviä saada se levy, missä tuo on. Mutta ei sitä kai saa enää mistään.
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 07.03.12 - 16:42 ---Onks se Do The Bartman mahdollisesti joku räp-kappale? Muistaakseni kuulin sellaisen toisen tuotantokauden extroista, mutta en muista oliko se tuo. Ainakin sillä oli hieno musavideo.
Olis hääviä saada se levy, missä tuo on. Mutta ei sitä kai saa enää mistään.
--- Lainaus päättyy ---
Se on räppibiisi The Simpsons Sing the Blues -nimiseltä hittilevyltä. Kyllä sitä vielä löytää helposti Suomestakin, käytettynä tietty. En kyllä tuon biisin perusteella suosittele hankkimaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta