Oma suosikkini on semmoinen minkä olen nähnyt vain 1-2 kertaa. Se on se kun perhe syöksyy ensin sohvalle, Marge näkee sen jälkeen lattialla Matt Groeningin nimikirjoituksen ja käy siivoamassa sen pois. Tämän jälkeen piirretty Matt Groening käy salamassa kirjoittamassa nimikirjoituksensa uudestaan lattiaan ja Marge näyttää siinä kohdassa vihaiselta.
Hauskoja sohvakohtauksia on mielettömästi. Oma suosikkini on ehkä Homerin evoluutio.Tykkään myös siitä, jossa sohvat heräävät henkiin ja alkavat riehua ympäri Springfieldiä. Ja vielä tietysti se missä koko pehe liukuu sohvalle Batman-asuissa ;D
Lainaus käyttäjältä: HJS - 30.06.07 - 10:44Oma suosikkini on semmoinen minkä olen nähnyt vain 1-2 kertaa. Se on se kun perhe syöksyy ensin sohvalle, Marge näkee sen jälkeen lattialla Matt Groeningin nimikirjoituksen ja käy siivoamassa sen pois. Tämän jälkeen piirretty Matt Groening käy salamassa kirjoittamassa nimikirjoituksensa uudestaan lattiaan ja Marge näyttää siinä kohdassa vihaiselta.
Lainaus käyttäjältä: peikkko - 04.07.07 - 23:27mä en edes muista millaisia kaikkia sohvakohtauksia on ollut, mutta sellaset, missä Matt Groening käy on yleensä hyviä. myös toi universumi kohtaus on hyvä. ;Dsama... ja sit se et ne on batman asuissa kaikki..paitti et bart on bart man:D
mä en edes muista millaisia kaikkia sohvakohtauksia on ollut, mutta sellaset, missä Matt Groening käy on yleensä hyviä. myös toi universumi kohtaus on hyvä. ;D
Sohvien vallankumous = Sohvat heräävät henkiin ja hyökkäävät kippuun. Itse keksitty (?)