Kirjoittaja Aihe: Paras sohvakohtaus  (Luettu 57022 kertaa)

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #15 10.08.07 - 15:44
No tietysti myös universumikohtaus on hyvä, mutta se on hyvä missä Simpsonit ryntäävät sohvalle, mutta liian myöhään.. Nelson ehtii vetäistä sohvan taaemmas. "Ha ha!"

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #16 11.08.07 - 02:08
Oma suosikkini on semmoinen minkä olen nähnyt vain 1-2 kertaa. Se on se kun perhe syöksyy ensin sohvalle, Marge näkee sen jälkeen lattialla Matt Groeningin nimikirjoituksen ja käy siivoamassa sen pois. Tämän jälkeen piirretty Matt Groening käy salamassa kirjoittamassa nimikirjoituksensa uudestaan lattiaan ja Marge näyttää siinä kohdassa vihaiselta.
Juup, tämä on omia suosikkejani kanssa !

Myöskin se on hauska missä mennään ajassa eteenpäin ns. perhe kuvilla. Kuvassa näkyy aina koko perheen tilanne ja vuosi. En tarkkaa järjestystä muista miten se meni, mutta tyyliin homer on kuollut-> Lenny on liittynyt perheeseen -> lenny häipyy jne. lopuksi homer tulee takaisin robottina ja pian he kaikki ovat robotteina kuvassa. Jotenkin tuolleen se meni. :)

Niitä on niin monia hyviä!

Kaikista eniten inhoan sitä missä tulee se tanssi esitys / lavashow. Se on niin loppuun kulutettu. yäk.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #17 07.11.07 - 19:35
Hauskoja sohvakohtauksia on mielettömästi. Oma suosikkini on ehkä Homerin evoluutio.
Tykkään myös siitä, jossa sohvat heräävät henkiin ja alkavat riehua ympäri Springfieldiä.
Ja vielä tietysti se missä koko pehe liukuu sohvalle Batman-asuissa ;D
Ja myös hauska on se jossa näkyy ekana se sohva ja sitte näytetään ku simpsonit oli jääny lukkojen taakse
Oma suosikkini on semmoinen minkä olen nähnyt vain 1-2 kertaa. Se on se kun perhe syöksyy ensin sohvalle, Marge näkee sen jälkeen lattialla Matt Groeningin nimikirjoituksen ja käy siivoamassa sen pois. Tämän jälkeen piirretty Matt Groening käy salamassa kirjoittamassa nimikirjoituksensa uudestaan lattiaan ja Marge näyttää siinä kohdassa vihaiselta.


Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #18 08.11.07 - 17:45
Universumi on aika hauska.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #19 21.11.07 - 15:46
mä en edes muista millaisia kaikkia sohvakohtauksia on ollut, mutta sellaset, missä Matt Groening käy on yleensä hyviä. myös toi universumi kohtaus on hyvä. ;D


sama... ja sit se et ne on batman asuissa kaikki..paitti et bart on bart man:D

joo täsmällisesti

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #20 24.11.07 - 14:17
Se sohva kohtaus on hyvä missä koko perhe juoksee ensin sohvalle sitten Lisa sanoo "Emmekö saa juosta ikinä sohvalle niin ettei mitään tapahdu" Sit lentää keihäs Homerin mahaan.

Wohoo eka viesti tällä Foorumilla. :laugh:

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #21 24.11.07 - 16:29
se on hyvä, missä simpsonit ei tulekkaan olkkariin vaan ovat jääneet oven taakse ilman avainta  8)

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #22 29.11.07 - 21:16
Universumi- ja Sohvien vallankumous-kohtaukset.

Universumi = Galaxit sun muut johtaa Homerin päähän. En nyt ole varma kutsuttiinko juuri sitä "Universumi":ksi.
Sohvien vallankumous = Sohvat heräävät henkiin ja hyökkäävät kippuun. Itse keksitty (?)

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #23 29.11.07 - 22:26
Sohvien vallankumous = Sohvat heräävät henkiin ja hyökkäävät kippuun. Itse keksitty (?)

Ei ole keksittyä.

Kausi 17. jakso 5. "Marge's Son Poisoning"


Itse en erityisesti välitä sohva sketsistä. Pääasia että päästään äkkiä jakson pariin. Pahinta on kun tunnari animaatio näytetään kokonaan, eikä leikata suoraan siihen kun Homer ajaa pihalle.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #24 30.11.07 - 21:18
Itse en erityisesti välitä sohva sketsistä. Pääasia että päästään äkkiä jakson pariin. Pahinta on kun tunnari animaatio näytetään kokonaan, eikä leikata suoraan siihen kun Homer ajaa pihalle.


on nähny sen jo niin monesti ettei enää jaksa, mutta välillä tuntuu että on ihan kiva kattoo kokonaan alku ^^ . 1 tuotantokauden alut katon dvd:ltä aina kun on erillaiset.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #25 02.12.07 - 09:57
Paras on se jossa simpsonien tilalta sohvalla on Freddy ja Jason ja sen takia koska olen kauhun ystävä

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #26 07.12.07 - 17:19
Yks hyvä on myös se kun simpsoneilla on Flandersien päät ja ne rukoilee tai se ku niitten päät on tavallaan menny sekasin... 8)

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #27 04.01.08 - 10:23
Jaah, itse en oikein välitä sohvakohtauksista, harvemmin naurattaa, mutta se oli kyllä outo, missä Marge tais olla joku Paprika, Homer kurpitsa, Bart tomaatti, Lisa kurkku, Maggie sipuli tai jotain vastaavaan, mut silmät niillä oli päässä  :police:

Ja se, missä sohvan 'taakse' tulee sirkus ja sitten kaikki vetää tanssia siinä edessä.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #28 07.01.08 - 16:18
Universumi kohtaus on minun mielestäni paras tai homerin evoluutio

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #29 08.01.08 - 17:03
Pidän eniten siitä, jossa ilmeisesti Homer (äänestä päätellen) kokoaa palapeliä, jossa Simpsonit istuvat sohvalla. Palapeli menee aluksi oikein, mutta Tekijä laittaa Homerin sekä Maggien päät siten, että Homerin pää on Maggien vartalossa ja Maggien pää on Homerin vartalossa. Sitten tekijä huutaa: D'oh ja vaihtaa päät oikeinpäin, ja huutaa:Woohoo  ;D