Bart ja Lisa ovat oiva parivaljakko, mutta yksin Lisa ei innosta minua. Bart taas on sitä vanhaa kunnon "klassista" joten sen puolelle mennään.
Bart on parempi,koska:-Sillä on huumorintajua,Lisalla hiukan omituinen.-Bart on luonnolisempi Lisa on TODELLA älykäs ikäisekseen.-Lisalla on suureksi osaksi valitettavaa asioista Bartilla ei.On paljon muutakin mutta siinä menisi ikuisuus kun luettelisin niitä.
Lainaus käyttäjältä: Duffless - 19.10.08 - 22:09Bart on parempi,koska:-Sillä on huumorintajua,Lisalla hiukan omituinen.-Bart on luonnolisempi Lisa on TODELLA älykäs ikäisekseen.-Lisalla on suureksi osaksi valitettavaa asioista Bartilla ei.On paljon muutakin mutta siinä menisi ikuisuus kun luettelisin niitä.Anteeksi, jos ymmärsin väärin, mutta mielestäsi Lisa on siis täysi käpy? (eli surkea hahmo Simpsoneissa)Korjaa jos olen väärässä.
Bart. Lisa on liian "tiukkapipoinen". Ei naurata ollenkaan, toisin kun Bart.
Lainaus käyttäjältä: Dukemukamas - 04.01.09 - 03:14Bart. Lisa on liian "tiukkapipoinen". Ei naurata ollenkaan, toisin kun Bart.Olen kyllä paljon samaa mieltä. Mutta lisään vielä, kun Bart saa päättää ottaako rahaa, niin hän ottaa. Jos Lisa saa päättää, niin hän ei ota. Esim. kun mr. Burns tarjosi eräässä jaksossa Lisalle 10% kierrätys tuloista.