Ostin tuo 11 tuotantokauden DVD boxin eilen 19 € hinnalla. En ole vielä ehtinyt tuon pariin kummemmin syventymään, mutta oli pakko ulkopuolta hieman tarkastella ja se yllätti, joten epäilykseni hieman heräilivät ja haluan varmistaa yhden asian. Te muut jotka olette ostaneet 11 tuotantokauden: onko sen boxin DVD -levyt teillä myös laitettu ns. "pahvi taskuun" eli siis tuossa ei ole niitä normaaleja dvd paikkoja vaan tuo erilainen kiinnitys menetelmä? Aikaisemmissa boxeissahan levyt ovat pääasiassa olleet siinä näkyvillä ja kiinnikkeet ovat olleet "muovisia".Itse hieman ihmettelin tuota, koska se on minusta hyvin epäkäytännöllinen. Onhan boxi toki huomattavasti ohuempi kuin aiemmin, mutta levyjä on vaikea ottaa pois niistä, ja olen aivan varma että jossakin vaiheessa joku noista dvd -levyistä kosahtaa rikki tai se laatikko hajoaa.Haluan varmistaa vain, etten ostanut jotain ihme versiosta tuosta vaan että muillakin on tuo boxi ihan vastaavanlainen. D:Toivottavasti joku ymmärsi selitykseni ja asian jota haen tässä.
Lainaus käyttäjältä: Lambo - 05.05.09 - 16:49Ostin tuo 11 tuotantokauden DVD boxin eilen 19 hinnalla. En ole vielä ehtinyt tuon pariin kummemmin syventymään, mutta oli pakko ulkopuolta hieman tarkastella ja se yllätti, joten epäilykseni hieman heräilivät ja haluan varmistaa yhden asian. Te muut jotka olette ostaneet 11 tuotantokauden: onko sen boxin DVD -levyt teillä myös laitettu ns. "pahvi taskuun" eli siis tuossa ei ole niitä normaaleja dvd paikkoja vaan tuo erilainen kiinnitys menetelmä? Aikaisemmissa boxeissahan levyt ovat pääasiassa olleet siinä näkyvillä ja kiinnikkeet ovat olleet "muovisia".Itse hieman ihmettelin tuota, koska se on minusta hyvin epäkäytännöllinen. Onhan boxi toki huomattavasti ohuempi kuin aiemmin, mutta levyjä on vaikea ottaa pois niistä, ja olen aivan varma että jossakin vaiheessa joku noista dvd -levyistä kosahtaa rikki tai se laatikko hajoaa.Haluan varmistaa vain, etten ostanut jotain ihme versiosta tuosta vaan että muillakin on tuo boxi ihan vastaavanlainen. D:Toivottavasti joku ymmärsi selitykseni ja asian jota haen tässä.Kyllä se tuollainen oikeasti on. Etkä ole ainoa, joka siihen on tyytymätön.
Ostin tuo 11 tuotantokauden DVD boxin eilen 19 hinnalla. En ole vielä ehtinyt tuon pariin kummemmin syventymään, mutta oli pakko ulkopuolta hieman tarkastella ja se yllätti, joten epäilykseni hieman heräilivät ja haluan varmistaa yhden asian. Te muut jotka olette ostaneet 11 tuotantokauden: onko sen boxin DVD -levyt teillä myös laitettu ns. "pahvi taskuun" eli siis tuossa ei ole niitä normaaleja dvd paikkoja vaan tuo erilainen kiinnitys menetelmä? Aikaisemmissa boxeissahan levyt ovat pääasiassa olleet siinä näkyvillä ja kiinnikkeet ovat olleet "muovisia".Itse hieman ihmettelin tuota, koska se on minusta hyvin epäkäytännöllinen. Onhan boxi toki huomattavasti ohuempi kuin aiemmin, mutta levyjä on vaikea ottaa pois niistä, ja olen aivan varma että jossakin vaiheessa joku noista dvd -levyistä kosahtaa rikki tai se laatikko hajoaa.Haluan varmistaa vain, etten ostanut jotain ihme versiosta tuosta vaan että muillakin on tuo boxi ihan vastaavanlainen. D:Toivottavasti joku ymmärsi selitykseni ja asian jota haen tässä.
-keräily kortteja
1# Bart Simpson - Voittajan On Helppo Hymyillä4# Springfield (MAISEMA)
Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 12.05.09 - 19:021# Bart Simpson - Voittajan On Helppo Hymyillä4# Springfield (MAISEMA)Noita ei mulla olekaan mistä sait?
Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 12.05.09 - 21:49Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 12.05.09 - 19:021# Bart Simpson - Voittajan On Helppo Hymyillä4# Springfield (MAISEMA)Noita ei mulla olekaan mistä sait? ton springfield maiseman sai 2vuotta sitten suosikista tai ostat kukunorista ja bart voittajan on helppo hymyillä pitäisi olla ihan vaan suomalaisessa kirjakaupassa
Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 07.05.09 - 15:10-keräily korttejaMistäs nuita löytää? Olisi kiva tietää...
Lainaus käyttäjältä: M00mi - 11.05.09 - 18:01Lainaus käyttäjältä: mm...beer - 07.05.09 - 15:10-keräily korttejaMistäs nuita löytää? Olisi kiva tietää...Eikö kukaan halua vastata kysymykseeni? Onkos tämä nyt olevinaan kovin reilua?
Tässä minun uudistunut lista:..........