sehän hyvä itse olen kerännyt 3vuotta tavaroita ja rahaa palanu 2900e ;D ja lisää vaan;D voiskohan tänne muuten laittaa jotain kuvia huoneestaan?
tuotanto kausiin palo aika paljo ku ostin aina heti ku tuli;D
Lainaus käyttäjältä: homer123 - 28.03.09 - 17:30tuotanto kausiin palo aika paljo ku ostin aina heti ku tuli;DKausiin on tainnut mennä aika paljon, koska uutenahan ne maksaa noin 40€. Itse olen saanut 1-10 kaudet 20€/kpl. Ja 11. kauden 36.95€ + Posti-ja lähetyskulut.
Herran jumala...Kuinka teil kaikil on ollut rahaa ostaa noi kaikki??
Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 07.04.09 - 19:53Herran jumala...Kuinka teil kaikil on ollut rahaa ostaa noi kaikki?? vanhemmat maksaa...(ja ei,en ole lellipentu teen rahan eteen työtä)
Lainaus käyttäjältä: homer123 - 08.04.09 - 13:35Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 07.04.09 - 19:53Herran jumala...Kuinka teil kaikil on ollut rahaa ostaa noi kaikki?? vanhemmat maksaa...(ja ei,en ole lellipentu teen rahan eteen työtä)Taitaa olla aika arvokasta työtä kun noin paljon kaikkee oot saanut.. Itelle ei kaikkee tuota ostettais vaikka tekisin kotitöitä vuoden ajan.. Veljen kanssa kaikki Simpsons-kamat hommataan kaupiskelemalla kaikkea pelejä, ym. Se vasta kovaa työtä onkin..
Lainaus käyttäjältä: Patentti - 08.04.09 - 19:01Lainaus käyttäjältä: homer123 - 08.04.09 - 13:35Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 07.04.09 - 19:53Herran jumala...Kuinka teil kaikil on ollut rahaa ostaa noi kaikki?? vanhemmat maksaa...(ja ei,en ole lellipentu teen rahan eteen työtä)Taitaa olla aika arvokasta työtä kun noin paljon kaikkee oot saanut.. Itelle ei kaikkee tuota ostettais vaikka tekisin kotitöitä vuoden ajan.. Veljen kanssa kaikki Simpsons-kamat hommataan kaupiskelemalla kaikkea pelejä, ym. Se vasta kovaa työtä onkin.. en oo mitään arvokkaasta sanonukaan. joittenkin vanhemmat on rennompia raha-asioissa joten älä viitsi kettuilla!
Tässä omistamani Simpson kamat:-Simpsonien tuotantokaudet 2,4,9,10-Neljä kappaletta Simpson kirjoja Simpsonit rantalomalla,Bart voittajan on helppo hymyillä,Simpsonit naurupommi,hirvittävä hulabaloo-Moen oma kirja-The Simpson game-Hit ja Run peli-Homer sukkapari-Pitkä The Simpson game aiheinen juliste-Yksi Simpsonien dvd- Viva los Simpsons-Marge pehmolelu-Springfield rocks penaali(aika turha, mutta käytän sitä kotona)-Springfield rocks vihkoSiinä kaikki ja lisää ostan aina silloin tällöin, mutta minulle riittää jo tämäkin määrä Simpson kamaa ;D
Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 16.04.09 - 20:35Niinpä ja olet pian veloissa..(tuo oli ehkä turha herjaus mutta olen edelleen kade..)Mitä turhia. Voithan itse mennä ostamaan Simpson tuotteita jos huvittaa
Niinpä ja olet pian veloissa..(tuo oli ehkä turha herjaus mutta olen edelleen kade..)