Simpsonit > The Simpsons Movie
Suomidubbaus
zewlakow:
Kaamea suomidubbaus.. Simpsoneita ei mielestäni kuulu eikä voi dubata, alkuperäiset äänet ovat niin painautuneet mieleen niinä aitoina ja oikeina että kyllä kuulosti kamalalta, en katsonut edes loppuun asti.
little Wiggy:
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 08.05.09 - 18:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: homer123 - 05.05.09 - 00:02 ---en ole pystynyt katsomaan itse edes kokonaan suomeksi dubattua simpsons movieta! niin hirveälle vääntämiselle kuulostaa...
--- Lainaus päättyy ---
Joo! Olen nähnyt DVD:ltä noin 2 minuuttia Suomidubbia, mutta lopetin kun kuulosti ihan hirveältä sonnalta! >:(
Paremmat ääninäyttelijät, jotka osaavat puhua lähes samoilla ääneillä kun aidot veikot. Bartin ääni liian kimeä ja Homerin liian matala tuossa leffassa. Toivottavasti Simpsons Movie kakkosta ei dubata, vaikka niin varmaan tehdään koska jotkut ipanat haluavat katsoa kaiken suomeksi, minä olen aina ollut alkuperäisten äänien ystävä. En voi edes kuvitella miksi tuota dubbia tehdään....
--- Lainaus päättyy ---
Katsos, jotkut ipanat eivät osaa lukea..tulee voittoa enemmän jos he kykenevät katsomaan elokuvan.. ;)
Pukinpikkuapuri:
Syvältä koko dubbaus. Alkuperäisiin ääniin on jo tottunut kovasti, että aika järkyttävältä kuulostaa tuo suomeksi dubattu.
LisaS:
--- Lainaus käyttäjältä: Pukinpikkuapuri - 08.08.09 - 22:54 ---Syvältä koko dubbaus. Alkuperäisiin ääniin on jo tottunut kovasti, että aika järkyttävältä kuulostaa tuo suomeksi dubattu.
--- Lainaus päättyy ---
Jep. Repesin, kun kuulin dubbaukset, onneksi elokuvissa se oli täällä alkuperäisenä!
jombajomba:
--- Lainaus käyttäjältä: LisaS - 31.10.09 - 19:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pukinpikkuapuri - 08.08.09 - 22:54 ---Syvältä koko dubbaus. Alkuperäisiin ääniin on jo tottunut kovasti, että aika järkyttävältä kuulostaa tuo suomeksi dubattu.
--- Lainaus päättyy ---
Jep. Repesin, kun kuulin dubbaukset, onneksi elokuvissa se oli täällä alkuperäisenä! :D
--- Lainaus päättyy ---
Khyllä! Mää olin ihan ihmeissään niistä suomidubbaauksista, miks sellaset piti ees tehä... ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta