Animaatiosarja Simpsonit saattaa pian löytyä myös lelukauppojen hyllyiltä
En löytänyt järkevämpää aihetta tälle, muttahttp://www.sub.fi/uutiset/tanskalainen-lelujatti-havittelee-simpsoneita/1720813Lego on siis jutellut Foxin kanssa Simpsonit-legosarjan tekemistä. Kyse on vain neuvottelusta, mutta minusta ainakin olisi siistiä nähdä Simpsoneita Legoina. Lapset tykkäisivät, minäkin voisin jonkun tuotteen hankkia, olinhan ala-asteikäisenä kova Lego-rakentelija.Mitä muut mieltä, olisiko hienoa nähdä Simpsoneita Legoina, ostaisitteko itse koristeeksi jonnekin?
Mitä muut mieltä, olisiko hienoa nähdä Simpsoneita Legoina, ostaisitteko itse koristeeksi jonnekin?
En ehkä itselleni kummiskaan hommaisi kun on tuo leegoinen ikä mennyt jo aikoja sitten
Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 17.03.13 - 21:15En ehkä itselleni kummiskaan hommaisi kun on tuo leegoinen ikä mennyt jo aikoja sitten Niin on meillä kaikilla muillakin (luultavasti), mutta fanina olisin valmis ostamaan vaikka Simpsonit-vaippoja tai tutteja.
En löytänyt järkevämpää aihetta tälle, muttahttp://www.sub.fi/uutiset/tanskalainen-lelujatti-havittelee-simpsoneita/1720813
Lainaus käyttäjältä: Monorail - 17.03.13 - 18:10En löytänyt järkevämpää aihetta tälle, muttahttp://www.sub.fi/uutiset/tanskalainen-lelujatti-havittelee-simpsoneita/1720813Nyt on ainakin ensimmäinen rakennus-sarja julkistettu:Simpsoneiden kotitaloMukana näyttäisi olevan talon keskeisimmät huoneet, mutta kuvasta ei allekirjoittanut bongannut ainakaan ullakkoa tai kellaria. Sarja sisältää 2523 palaa, mutta autotallin krääsä, sisustustavarat ja hahmot lisäosineen vie varmaan niistä suuren osan.
Eipä tuo ole sen 200n arvoinen ostaa koristeeksi hyllyn päälle, löytyy kyllä rahalle parempaakin käyttöä. Onhan tuo ihan siisti setti, jos olisin vielä ala-asteella niin saattaisin tuota vinkua.
Huhhuh.Simpsoneiden Lego-talo, hintalappu n. 200 €Linkistä voi käydä lukemassa, että mitä tämä rakennussetti sisältää. Kuinkakohan moni täältä meinaa hankkia? Kenties avaamattomana kaapin takahyllylle pölyttymään ja 20 vuoden päästä se voisi moninkertaistaa arvonsa?
Lainaus käyttäjältä: Sami - 09.01.14 - 21:24Huhhuh.Simpsoneiden Lego-talo, hintalappu n. 200 €Linkistä voi käydä lukemassa, että mitä tämä rakennussetti sisältää. Kuinkakohan moni täältä meinaa hankkia? Kenties avaamattomana kaapin takahyllylle pölyttymään ja 20 vuoden päästä se voisi moninkertaistaa arvonsa?Pitäisikö provosoitua tuosta Domen otsikon "faneille pakko-ostos" -sanavalinnasta Onko se fanius sitä, että raijaa kaiken mahdollisen fanikrääsän himaansa hinnalla millä hyvänsä?Aika tyyriiltä kyllä kuulostaa, vaikka palasia on yli 2 500.
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.01.14 - 15:22Lainaus käyttäjältä: Sami - 09.01.14 - 21:24Huhhuh.Simpsoneiden Lego-talo, hintalappu n. 200 €Linkistä voi käydä lukemassa, että mitä tämä rakennussetti sisältää. Kuinkakohan moni täältä meinaa hankkia? Kenties avaamattomana kaapin takahyllylle pölyttymään ja 20 vuoden päästä se voisi moninkertaistaa arvonsa?Pitäisikö provosoitua tuosta Domen otsikon "faneille pakko-ostos" -sanavalinnasta Onko se fanius sitä, että raijaa kaiken mahdollisen fanikrääsän himaansa hinnalla millä hyvänsä?Aika tyyriiltä kyllä kuulostaa, vaikka palasia on yli 2 500.No itse en oikeastaan porovosoitunut (mistä sen edes tietää, mikä on sellaista?). Sanoin vain selvän kantani asiasta. Ihme juttu, jos ei saa sanoa, mitä ajattelee asiasta. Siitä on keskusteleminen kaukana.Kun kerran oheistuotteista puhutaan, minua kiinnostaa vain kolmenlaiset oheistuotteet:a) DVD:t ja DVD-boksit (sekä myös VHS:t)b) kirjatc) jotkin erittäin kiinnostavat figuuritEttä, kun Lionel Hutzista olisi figuureja. Sellaisen ostaisin varmasti. Mistähän niitä laadukkaita hahmoja löytäisi, kun Kukunorkin meni konkkaan?
Täh, enhän minä sinun juttujasi maininnut sanallakaan? Kommentoin vain Domen otsikkoa, jonka mukaan fanius on sitä, että käyttää 200 euroa muovipalikoihin.