No, mulla ei oo mitään noista, mutta mulla on mun isän tekemä pienoismalli Springfieldistä. Ja sitten se veisti puusta niitä hahmoja.
Pientä päivitystä. Duff -olutta ja The Simpsons Movie Blu-ray versiona.
Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 10.06.13 - 13:14Pientä päivitystä. Duff -olutta ja The Simpsons Movie Blu-ray versiona.Minkämaalaista Duffia?
Simpsoneitten virallisesta netti kaupasta löytyy niit mukeja ja muitakin pikku sälää.
En välitä turhasta krääsästä enkä tykkää simpsonien sarjakuvakirjoista joten olen panostanut tuohon levy puoleen...
Taidanpa päivittää listani, muutosta on varmasti tullut paljonkin viime kerrasta.Dvdt:-Kaudet 1-16 + 20-The Simpsons Movie-Simpsonit Kauhujen taloKirjat:-Homerin oma kirja-Simpsonit Naurupommi-Bart Simpson: Voittajan on helppo hymyillä-Joulupläjäys-Simpsonit Juhlakirja-Simpsonit rantalomalla-Terveisiä Simpsoneilta-Simpsonit Kauhujen talo: Hoodoo Voodoo Bruohaha-Jouni Paakkinen: Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentäLehti:-Simpsonit Klassikot 1Juliste:-Se missä on joku 500 hahmoa (The Cast?)Seinäkalenterit:-2010-2012-2013Muu:-Tyhjä Duff-pullo (ei, en ole juonut itse)-Bart-pussilakanasetti (tyyny ja peitto)-2 Homer-avaimenperää-4 magneettia, joista 3 Homeria ja 1 MargeEdit: Paakkisen kirja löytyi kirpputorilta. Eihän tuo virallinen Simpsonit-tuote sinänsä ole, mutta sen verran mielenkiintoinen kirja että maininnan arvoinen
noh mulla on Simpsonit kirjoja ainakin 7Simpsons kaudet 3-10 12-17 (lisää tulee)yks juliste ja Simpsonit pleikkari pelija pari levy koteloo