Simpsonit > Oheistuotteet

The Simpsons: Tapped Out

<< < (4/56) > >>

Jarpeez:
Olen päässyt levelille 12 ja laittaa ärsyttämään, kun kellään hahmolla ei ole tehtävää annettavana. Odotan koko ajan, että saan rakentaa puumajan (sillä saa Bartin). Kaikki tähän mennessä tulleet Mystery Boxit on ollut aika kuraa: turhia pensaita, kolme valkoista aitaa. Noilla tehdään hieno kaupunki. Ainoa hyvä Mystery Boxista tullut juttu on Squeaky Voice Teen.

Mun pitäisi nopeasti päästä level 15, koska tämä nykyinen Squidport -lisäosa(?) loppuu pian ja tilalle tulee Krustyland -lisäri. Haluan ehtiä rakentamaan Springfield Squidportin ennen Krustylandin tuloa.

Monorail:
Jos haluaa tutkailla kuinka pian joku tietty tehtävä tulee, niin Googleen "The Simpsons Tapped Out Quests", netissä on monia listoja. Level upit kestävät joskus kauan, questeista puhumattakaan. Minulla kesti semmoinen puoli vuotta saada kaikki levelit.

Jarpeez:
Tänään pääsin vihdoin aloittamaan Squidport questia, harmittaa kuitenkin se, että joudun vielä odottamaan Krustylandin aloittamista 5 levelin verran.

Olisko Monoraililla minkäänlaista "rahanteko" vinkkiä, eli miten saa nopeammin rahaa?

Monorail:
Eipä sitä rahaa määräänsä nopeammin saa, pitää vaan laittaa hahmojen tehtävät omaan aikatauluun sopivaksi. Kannattaa myös hyödyntää tätä Cletuksen farmia, sieltä saa rahaa vaikka se aika vähän onkin. Tässä pelissä raha tulee hitaasti, varsinkin alkupuolella. Se se koukuttava juttu onkin, pitää aina piipahtaa useamman kerran päivässä jos haluaa saada rahaa.

Aika epäonniseen aikaan aloitit pelaamaan, nääs Squidport vie rahaa ihan hyvin. Mutta sen rakennuksista saakin rahaa hyvin väliajoin.

Mikko:
Olisiko tästä pelaajille jotain hyötyä? http://www.heavy.com/games/2013/08/the-simpsons-tapped-out-top-10-tips-and-cheats/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta