Simpsonit > Oheistuotteet

The Simpsons: Tapped Out

<< < (3/55) > >>

Monorail:
Whacking Day -päivitys on saapunut!

Tässä päivityksessä voi saada käärmeitä hakkaamalla palkintoja, kuten uusia hahmoja ja rakennuksia.
Androidin versioon lisättiin myös Origin.

9MK6:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 11.04.13 - 13:39 ---Whacking Day -päivitys on saapunut!

Tässä päivityksessä voi saada käärmeitä hakkaamalla palkintoja, kuten uusia hahmoja ja rakennuksia.
Androidin versioon lisättiin myös Origin.

--- Lainaus päättyy ---
En pysty kirjautumaan Originiin, tulee virheilmoitus. Muuten peli on loistavaa ajanvietettä, Whackinging day-päivitys toi mukavasti lisää tehtävää, eittei tekeminen ainakaan ihan heti lopu. Mobiilipelejen aatelia! :)

Jarpeez:
Tänään pääsin aloittamaan pelaamisen, vaikka en omistakkaan Applen tai Androidin laitteita.
Android emulaattorilla pääsin pelaamaan, mutta ei siitä sen enempää.

Peli vaikuttaa ihan kivalta, vaikka nämä FarmVille tyyppiset pelit on jo vanha juttu. Ärsyttäviä on nämä hahmojen puhekuplat, niitä tulee koko ajan.
Pitää jatkaa vielä pelaamista.

Jarpeez:
Nonnii, nyt oon päässyt vauhtiin pelissä. Laitoin just Krusty Burgerin rakentumaan ja annoin kaikille hahmoille tehtävää yön ajaksi. Voin sanoa jo, että olen koukussa, mutta donitseja en aio ostaa enkä myös tuhlaa niitä.

Onkos täällä vielä Androidilla pelaavia? Olisi kiva saada "naapureita".

Monorail:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 06.07.13 - 00:51 ---Nonnii, nyt oon päässyt vauhtiin pelissä. Laitoin just Krusty Burgerin rakentumaan ja annoin kaikille hahmoille tehtävää yön ajaksi. Voin sanoa jo, että olen koukussa, mutta donitseja en aio ostaa enkä myös tuhlaa niitä.

Onkos täällä vielä Androidilla pelaavia? Olisi kiva saada "naapureita".

--- Lainaus päättyy ---
Jos haluat minut lisätä niin käyttäjänimeni on Pahoittelemme, mutta et ole oikeutettu näkemään juonipaljastuksen sisältöä.. Minäkin olen ollut sillä periaatteella liikkeessä, että en donitsin donitsia osta, rakennan kaupunkini illman rahaa. Saa siitä minusta hienonkin ilman oikeaa rahaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta