Everything's coming up Milhouse -tatskat ovat näköjään tosi suosittuja.
Tupakoiva Homer (tälle naurahdin jostain syystä)
Buddha-Homer
Poochie eli Piski
Milhouse-teksti ei iske, blaah. Tupakka-Homer on todelle hauska, sain parhaat naurut aikoihin Simpsonien yhteydessä. Buddha-Homer taas on ihan ok, mutta ei sen enempää. Poochie on cool, harmi vaan ettei sitä hyödynnetty tarpeeksi sarjassa.
Miksiköhän katsoin että Buddhahomerilla olisi silikonirinnat?
No se nyt sitä sun huumoriasi. Mulle tuli mieleen, että ne olisivat lihavan miehen rinnat, miehillehän tulee sellaiset jos on tarpeeksi ihraa kehossa. Repesin kyllä ajatuksellesi Buddha-Homerista, jolla on silikonirinnat.

Tuo Tupakka-Homer on hauska kuva muutenkin, kyseessähän on TV:ssä näytetty "file photo" jaksosta Joko säteilee (Marge vs the Monorail).
Itse en ole huomannut tuota "file photoa" missään. Pitäis kai laittaa silmiin tikut, jotta pysyisi hereillä (vitsi).
Mulla jäänyt mieleen yhrestä jaksosta se kuva jossa Homer tunkee kerralla kokonaista kakkua suuhunsa.. Siitäkin sais aika kovan tatuoinnin.
Mä ottaisin selkään ison kuvan Bartista ritsan kanssa, jos tatskat kiinnostaisivat. Tai sitten vaihtoehtoisesti ottaisin ison kuvan siitä, kun Simpsonien talo kärsi Bartin aprillipilan takia. Siis se Duff-sienipilvi.