Kirjoittaja Aihe: Mitä Simpsonit-tavaraa tekisit?  (Luettu 1645 kertaa)

Mitä itse tekisit?

Itse tekisin, jos saisin, tekisin näitä:
Simpsonit-jaksoja, 8 jaksoo :)
Kukkaron. Se olisi Homerin pää ja kun avaa sen niin rahat on sen suussa ja sitte kiinni :D
Ylhäällä oleva, kaikkee simpsonit hahmoja, sellasii kukkaroita
Julisteen.

Enpä muuta tekiskää  :doh:
Viimeksi muokattu20.09.12 - 09:55 Kirjoittaja: Mikko

Vs: Mitä Simpsonit-tavaraa tekisit?
Vastaus #1 29.09.12 - 01:36
Olisi kyllä hienoa suunnitella ja piirtää oma Simpsonit-juliste. Olen aika hyvä piirtäjä ja tyylini voisi sopia Simpsoneille. Ja olisi mainio juttu kehitella jonkinlainen Simpsonit-jääkaappi. :D Ai, että kun saisi toteuttaa nuo.

Vastaus #2 29.09.12 - 18:17
Olisi kyllä hienoa suunnitella ja piirtää oma Simpsonit-juliste. Olen aika hyvä piirtäjä ja tyylini voisi sopia Simpsoneille. Ja olisi mainio juttu kehitella jonkinlainen Simpsonit-jääkaappi. :D Ai, että kun saisi toteuttaa nuo.

Sellainen jenkkityylinen jääkaappi jollain isolla Simpsonit-kuvalla voisi olla siisti. Tee sellainen ihan vain meidän iloksemme :D

Vastaus #3 29.09.12 - 22:13

Sellainen jenkkityylinen jääkaappi jollain isolla Simpsonit-kuvalla voisi olla siisti. Tee sellainen ihan vain meidän iloksemme :D

:D Mitenköhän tuon projektin saisi käyntiin? :D Olisi sika hauskaa kokeilla sitä.

Vastaus #4 30.09.12 - 08:02

:D Mitenköhän tuon projektin saisi käyntiin? :D Olisi sika hauskaa kokeilla sitä.

Jos kädentaitoja riittää, niin ostat jostain jonkun romun jääkaapin ja alat kunnostaa sitä.