Simpsonit.org > Simpsonit.org

Esittele itsesi ja tutustu muihin

<< < (9/211) > >>

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 12.03.14 - 14:33 ---Tein tässä tylsää laskelmointia.. Sorgin suhtkoht aktiivisten jäsenten asuinalue parin muunkin aiheen perusteella..

PK-seutu: 5
Etelä-Suomi: 2
Pirkanmaa: 3(?)
E-Pohjanmaa: 1

Eli aikas vahvasti Etelä-Suomen alueella asustelee Sorgilaiset. (tosin, tämä laskelmointi on aikas karkea, koska suurin osa jäsenistä ei oo maininnut missäpäin maailmaa oleilevat)

--- Lainaus päättyy ---

Minä asun nykyään Länsi-suomessa (kuten olen varmaan sulle yksityisviesteissäni kertonutkin). Olen asunut täällä koko ikäni, ja viimeisen kymmenen viime vuoden aikana olen haaveillut muutosta toisella paikkakunnalle. Kuka nyt ikuisuuksia viitsisi asua samalla paikkakunnalla? Ongelmana tässä on, että täällä kotipaikkakunnallani joitakin mukavia ihmisiä, joiden kanssa tulen hyvin juttuun ja joiden kanssa tulee aikaakin vietettyä. Enkä oikein tiedäkään vielä minne muuttaisin.

Minua joskus ihmetyttää, että miksi suurin osa foorumeilla roikkuvista ihmisistä on kotoisin PK-seudulta? :D Sama seikka oli yhdella toisellakin keskistelufoorumilla kuin täälläkin, enemmistö käyttäjistä oli juuri tuolta alueelta kotoisin. Mutta on niitäkin sentään joukossa, jotka asuvat jossakin muualla.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 22.03.14 - 19:05 ---Minä asun nykyään Länsi-suomessa (kuten olen varmaan sulle yksityisviesteissäni kertonutkin). Olen asunut täällä koko ikäni, ja viimeisen kymmenen viime vuoden aikana olen haaveillut muutosta toisella paikkakunnalle.

--- Lainaus päättyy ---
Mä nyt karkeasti lasken Länsi-Suomen/Turun lähistön Eteläsuomeksi. Väärinhän se tietenkin olisi jonkun maantieteilijän mielestä mutta mun mielestä Turun lähistö = Etelä-Suomi ja Helsingin lähistö = PK-seutu :D

Tosin, onko tuo pääkaupunkiseutu nyt niin ihmeellinen asia, siellähän Suomen kansasta aikas paljon asustaa. Enemmän mä yllättyisin jos joku tältä foorumilta sanoisi että "Asustan Rovaniemen lähellä.."

Lappilaiset Simpsonifanit ohoi, missä olette, antautukaa ja paljastakaa itsenne.

Maximate:
Minut voi lokalisoida Uusimaalle, mutta ei pääkaupunkiseudulle!

Ja tosiaan asuuhan täällä Etelässä suurin osa Suomalaisista, joten ei mikään ihme, miksi täältä on eniten foorumisteja..

Ekko:
En ookkaan ollut täällä vähään aikaan ja nyt tein comebackin. En tosin tiedä muistaako kukaan joten kerrataan

--- Lainaus käyttäjältä: Ekko - 06.02.13 - 21:01 ---No esitellään sitten itteni. Olen 14 vuotias kesällä 15 v täyttävä poika. Olen asunut koko ikäni Helsingissä. Simpsoneita on tullut seurattua vasta pari vuotta, mutta olen katsonut varmaan kaikki tuotantokaudet läpi (Ok, liioittelua). Simpsoneiden ohella seuraan Aku Ankkaa ja Jalkapalloa.

--- Lainaus päättyy ---
Nykyisin olen siis 16 ja lukion alettua täytyy löytää jotain rentoakin elämään ja sitä kautta innostuin uudestaan Simpsoneista

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekko - 21.08.14 - 07:03 ---En ookkaan ollut täällä vähään aikaan ja nyt tein comebackin. En tosin tiedä muistaako kukaan joten kerrataan

--- Lainaus käyttäjältä: Ekko - 06.02.13 - 21:01 ---No esitellään sitten itteni. Olen 14 vuotias kesällä 15 v täyttävä poika. Olen asunut koko ikäni Helsingissä. Simpsoneita on tullut seurattua vasta pari vuotta, mutta olen katsonut varmaan kaikki tuotantokaudet läpi (Ok, liioittelua). Simpsoneiden ohella seuraan Aku Ankkaa ja Jalkapalloa.

--- Lainaus päättyy ---
Nykyisin olen siis 16 ja lukion alettua täytyy löytää jotain rentoakin elämään ja sitä kautta innostuin uudestaan Simpsoneista

--- Lainaus päättyy ---

Tervetuloa takaisin :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta