Simpsonit.org > Simpsonit.org

Esittele itsesi ja tutustu muihin

<< < (5/125) > >>

Tepe:
Ei ookkaa tullu vähää aikaa käytyä tääl

Sami:

--- Lainaus käyttäjältä: Tepe - 17.01.13 - 19:11 ---Ei ookkaa tullu vähää aikaa käytyä tääl

--- Lainaus päättyy ---
No mutta tervetuloa takaisin, hyvä että löysit perille eksymättä :)

Finnish Simpson:
Se on niin että tää foorumi on kuin tupakki - vaikka kuinka yriittääs vähentää/lopettaa täällä oleilua niin ei onnistu - niin koukuttava foorumi tää on vaan jostain syystä vaikka käyttäjiä tosi vähän :D

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 19.01.13 - 18:57 ---Se on niin että tää foorumi on kuin tupakki - vaikka kuinka yriittääs vähentää/lopettaa täällä oleilua niin ei onnistu - niin koukuttava foorumi tää on vaan jostain syystä vaikka käyttäjiä tosi vähän :D

--- Lainaus päättyy ---

Sinäpä sen sanoit. Täällä on niin hyvä henki, ettei kertaakaan tarvitse pahoittaa mieltään. Eikä täällä olla liian totisia taikka edes kukkahattusetiä ja -tätejä. Ja niinhän sitä sanotaan, että laatu ratkaisee ei määrä. :)

Ekko:
No esitellään sitten itteni. Olen 14 vuotias kesällä 15 v täyttävä poika. Olen asunut koko ikäni Helsingissä. Simpsoneita on tullut seurattua vasta pari vuotta, mutta olen katsonut varmaan kaikki tuotantokaudet läpi (Ok, liioittelua). Simpsoneiden ohella seuraan Aku Ankkaa ja Jalkapalloa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta