Nykyinen taso on (todistetusti) jo todella laimeaa. Itse olen enemmän kuin turhautunut tuohon pelleilyyn mitä tuolle sarjalle tehdään: uusi (kamala ja vanhalle introlle "EI-kumartava") alkuintro ja nyt tämä sarjan venyttämien kahdella kaudella . En halua kuullostaa ilkeältä, mutta näin asiat ovat mielestäni. Toivon että Matt Groening tuotantotiimeineen (juu tiedän että Groening ei tällä hetkellä vastaakkaan sarjan tuottamisesta) alkaisi pikkuhiljaa jo suunnittelemaan sarjan lopetusta, vielä kun ollaan edes vähänkin huipulla. Toivon syvästi että sarja loppuu viimeistään niiden kahden tuotantokauden jälkeen. (Taitavat vielä sen toisen leffankin tehdä ?!?) Toivottavasti olen oikeassa, tai sitten tämä on vain turhaa kuvitelmaa...itse odotan sarjan luojan, Mattin tekevän oikean päätöksen, niin älykäs mies kuin hän onkin.
Kerrankin kriittinen mielipide tällä foorumilla. Olen samaa mieltä. Kannattaisi pelastaa se, mitä pelastettavissa on, ja laittaa sarjalle stoppi kahden vuoden päästä. Taso on laskenut alamäkeä jo hyvän aikaa, mutta tekijöillä on vielä sen verran mainetta, että voisivat lopettaa pinnalla. Jos sama koheltaminen ja särmättömyys kaikesta huolimatta jatkuu vielä pidempään kuin nyt suunnitellut kaksi vuotta, yleisön arvostus sarjaa ja sen tekijöitä kohtaan alkaa olla lopussa. Tai mistä sitä tietää, onhan tämäkin palsta täynnä niitä uuden sukupolven faneja, jotka jaksavat jostain kumman syystä hehkuttaa uusiakin jaksoja. Miksi? Mitä erityisen hyvää niissä on? Onko esimerkiksi moderni animaatiojälki oikeasti jonkun mielestä niin merkityksellinen seikka, että sillä korvataan väkinäiset ja suorastaan typerät juonet? Vai nieleekö suurin osa faneista yksinkertaisesti mitä tahansa keltaisten hahmojen toikkarointia?
Tai mistä sitä tietää, onhan tämäkin palsta täynnä niitä uuden sukupolven faneja, jotka jaksavat jostain kumman syystä hehkuttaa uusiakin jaksoja. Miksi? Mitä erityisen hyvää niissä on? Onko esimerkiksi moderni animaatiojälki oikeasti jonkun mielestä niin merkityksellinen seikka, että sillä korvataan väkinäiset ja suorastaan typerät juonet? Vai nieleekö suurin osa faneista yksinkertaisesti mitä tahansa keltaisten hahmojen toikkarointia?
Jokaisella omat mielipiteet ei siinä mitään, mutta en ymmärrä vain sitä että 1. tuottaria dissataan mutta esim. näitä viimeisimpiä kausia ylistetään maasta taivaisiin. Tietenkin niistäkin löytyy ne muutamat valopilkut, mutta yleinen kuva on melkosen kuivan oloinen.
Mutta kuten sanottua: "money talks".
itse en ymmärrä laisinkaan tuota tason laskemis hehkutusta. itse en kyllä ole huomannut mitään että taso laskisi(toistaiseksi).
Heinäkuun gallupissa voi antaa mielipiteensä siitä, onko Simpsonit muuttunut aikojen saatossa lapsellisemmaksi. Hieman yllättäen tämänhetkinen tilanne on se, että iso osa on vastannut "päinvastoin, aikuismaisemmaksi". Käykäähän sanomassa painava sananne pääsivulla.
Hassua kyllä, mutta itse voisin sanoa jopa pitäneeni uusista jaksoista. En tiedä johtuuko uutuuden viehätyksen luomasta tunteesta vai juuri siitä, että en halua tuomita sarjaa josta niin kovin pidän ankaralla kädellä vaan nauttia siitä mitä on tarjolla. Ainakin voin sanoa, että niissä uusissa kausissa on omia helmiä mukana mudan seassa, sillä kaikkia en voi edes itse ylistää parhaimmistoon lähellekkään.
Taidan olla ainut täällä foorumilla, jonka mielestä vanhojen jaksojen piirrostyyli on parempi. Uusimmissa se on mielestäni liian hienoa. Lisäksi tietokoneväritys on paljon rumempaa kuin vanhempi mikälie-väritys.