Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Simpsonien nykytaso

<< < (19/44) > >>

SimpSuomTv:
Olen samoilla raiteilla Monorailin kanssa (Heh Gabon vitsi.) Kyllä minustakin nykyään se animointi on sellaista elotonta. Se vanhojen kausien piirrostyyli on paljon parempi.

Myös uusissa jaksoissa ei ole hyviä vitsejä.

Silti katson uusiakin jaksoa.

Maximate:
Jos ajatellaan tätä suuressa mittakaavassa, niin minua on jo useamman vuoden harmittanut se, että ylipäätään kaikki piirroselokuvat ja -tv-sarjat ovat todella harvinaisia nykypäivänä. Aina jos näen traileria joistain uusista lastenelokuvista, ne tuntuu jotenkin oudoilta, tylsiltä ja elottomilta, koska niistä puuttuu se piirrosjälki, johon itse lapsuudessa totuin. Nykyään kun ne kaikki on tietokoneanimaatioita.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 11.08.15 - 23:15 ---Jos ajatellaan tätä suuressa mittakaavassa, niin minua on jo useamman vuoden harmittanut se, että ylipäätään kaikki piirroselokuvat ja -tv-sarjat ovat todella harvinaisia nykypäivänä. Aina jos näen traileria joistain uusista lastenelokuvista, ne tuntuu jotenkin oudoilta, tylsiltä ja elottomilta, koska niistä puuttuu se piirrosjälki, johon itse lapsuudessa totuin. Nykyään kun ne kaikki on tietokoneanimaatioita.

--- Lainaus päättyy ---
Otetaan nyt esimerkiksi Disneyn Aristokratit vai miten se kirjoitettiinkaan. Siinä on ollut oma hienoutensa kun animointi tehty lyijykynällä ja puuväreillä.

Nyt saman voi tehdä paintilla parissa minuutissa, mutta siinä ei ole sitä fiilinkiä. Myös sekin taitaa olla tuon sivuvaikutuksia että ennen ei välttämättä ketään kiinnostanut pienet piirtovirheet. Nyt heti ollaan silmä kovana jos yksi jalka tai muuta tärkeää puuttuu.

MrSmithers:
Kaikki 3D animaatioit ovat kyllä niin surkeita. Kuvitelkaa simpsonit 3D:nä... huh huh.

alappi:
Tykkään kyllä myös enemmän perinteisestä animaatiosta, mutta esimerkiksi Pixarin leffat on todella hyviä vaikka onkin animoitu koneella.

Nykyään tosiaan on 2D-animaatio melko lailla pohjalla, flash-tasoa enimmäkseen.

Ja ettei ihan ohi aiheen mene, niin sanottakoon, että nyky-Simpsoneissa piirrosjälki on mielestäni sen pienin ongelma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta