Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Simpsonien nykytaso
Mikko:
Joku kertoo, miksi Simpsonit on edelleen katsomisen arvoinen
nettas-:
Jostain syystä mä pidän enemmän uudemmista jaksoista, ehkä siistimmän "piirrosjäljen" vuoksi. Ja johtuen varmaan myös siitä, että vanhemmat jaksot on katsottu n.20 kertaa läpi. En ole koskaan katsonut Simpsoneita vitsien vuoksi, niissä on vain "sitä jotain".
Toisaalta, myönnetään, jotkut uusista jaksoista eivät ole niin kiinnostavia kuin vanhemmilla kausilla. :doh2:
Torsti:
Katson 25. kautta juuri, ja kyllä katselukokemus on minusta loistava. Tosi moni asia, jota täällä kritisoidaan, tuntuu olevan minun silmään ihan hyvin huomioitu :) Usein ovat käsikirjoittajat jotenkin onnistuneet vielä löytämään uusia näkökulmia. Toki piirrosjäljestä ja kaikesta muustakin on monia mielipiteitä, mutta kyllä aikakin muistoja kultaa ;) Itse pidän klassikot klassikkoina, uudet kaudet ovat uudempia elämyksiä!
Esim. ysijaksossa piratismiteemaa käsiteltiin mielestäni todella freesisti.
MrSmithers:
Hm, riippuu vain jaksosta. Vaikka kyllähän nyt juonet ovat monimutkaistuneet hirveästi...animoinnista taas plussat uusille. Uusilla ja vanhoilla tuotantokausilla on hyviä ja huonoja jaksoja.
Monorail:
Nimenomaan animaation taso menee minusta joka kausi surkeammaksi. Jossain 20. kauden paikkeilla animointi ei kiinnittänyt mitenkään negatiivisesti huomiota, mutta nyt melkein jokaisessa jaksossa on joku kohtaus, jossa animointi on niin jäykkää ja elotonta että silmiin sattuu. Lisäksi tässä 2. kautta katsoessa tein huomion, että alun "karu" ja virheitä pursuava animointi on oikeastaan mikä tekikin vanhoista jaksoista niin sympaattisia ja eloisia. Mahdotontahan sitä on saada minkäänlaisia tunteita aikaan kun tätä nykyä hahmoilla on ehkä 3 erilaista ilmettä. Eikä piirretystä saa irti paljoa tätä tyypillistä piirrosmaista huumoria, jos liikkeet ovat tosiaan sellaista robottiluokkaa kuin nykyään tuppaa olemaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta