Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Simpsonien nykytaso

<< < (14/44) > >>

little Wiggy:
Tääsä Matt Groenining versio:

"Ihmiset vertaavat uusia näkemiään jaksoja niihin ensimmäisiin ja ennennäkemättömiin joista he tulivat silloin iloisiksi. Koska sarja on jatkunut näinkin pitkään se on ikäänkuin "loppuun kulutettu" ja yllätyksetön eikä jaksa välttämättä innostaa enää niin paljon, tuhansien katselukertojen jälkeen.."

Monorail:
Minusta nykytaso 20. kaudella saavuttaa jo vanhempien tason. Enempää en kerrokkaan, niin säilyy jännityksenä hyvä kausi.

Se kyllä on totta että vanhat jaksot ovat parempia, mutta kyllä piirrosjälki on nykyään ehdottomasti parempaa!

--- Lainaus käyttäjältä: ultimate-guy - 19.03.09 - 14:54 ---itse en ymmärrä laisinkaan tuota tason laskemis hehkutusta. itse en kyllä ole huomannut mitään että taso laskisi(toistaiseksi).

--- Lainaus päättyy ---

Olet osittain oikeassa, sillä ennen keksittiin hyviä juonia, mutta mielestäni nyt vaikka juoni olisi huono, niin huumori on hyvä. Mutta tottakai ennenkin oli hauskoja kohtia.

Mikko:
Heinäkuun gallupissa voi antaa mielipiteensä siitä, onko Simpsonit muuttunut aikojen saatossa lapsellisemmaksi. Hieman yllättäen tämänhetkinen tilanne on se, että iso osa on vastannut "päinvastoin, aikuismaisemmaksi". Käykäähän sanomassa painava sananne pääsivulla.

HOMЯ:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 05.07.10 - 17:15 ---Heinäkuun gallupissa voi antaa mielipiteensä siitä, onko Simpsonit muuttunut aikojen saatossa lapsellisemmaksi. Hieman yllättäen tämänhetkinen tilanne on se, että iso osa on vastannut "päinvastoin, aikuismaisemmaksi". Käykäähän sanomassa painava sananne pääsivulla.

--- Lainaus päättyy ---

Simpsoneista puuttuu mielestäni alkuaikojen fiksu huumori ja jotkut uudet jaksot tipahtavat vitseillään aivan väärille raiteille ja ohjelman katsominen tuntuu nololta ja hölmöltä. Mikä sitten on fiksua tai naurettavaa huumoria? Eri ikäryhmät sen kai päättävät ;)

Mikko:
Come on! Nyt minä haluan edes yhden perustelun sille, miksi Simpsonit on nykyään aikuismaisempi kuin ennen. Ihan varmasti joku tällä foorumilla on äänestänyt niin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta