Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Simpsonien nykytaso
^Lisa^:
Taso onn laskenut selvästi. Joskus, kun noita uusia jaksoja katselee tulee hieman sellainen olo kuin että ideat olisivat loppuvaiheessa. Piirrosjälki tosin vain on parantunut :D
^Lisa^:
--- Lainaus käyttäjältä: Circus - 23.01.09 - 21:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ^Lisa^ - 23.01.09 - 21:13 ---Taso onn laskenut selvästi. Joskus, kun noita uusia jaksoja katselee tulee hieman sellainen olo kuin että ideat olisivat loppuvaiheessa. Piirrosjälki tosin vain on parantunut :D
--- Lainaus päättyy ---
Totta tuokon.Jotkut uudet jaksot ovat kyllä todella surkeita ja vanhoissa jaksoissa on mielestäni vähemmän surkeita jaksoja.
--- Lainaus päättyy ---
Totta totta, mutta kyllä ensimmäinen tuotantokausi on edelleen mielestäni huonoin, mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo. Toivottavasti Simpsonien taso ei hirveästi laskisi
El_Barto:
1-8 kaudet ovat ideoiltaan parempia, mutta uudemmat on piirretty paremmmin. Joten en nyt tiedä. Ei se taso niin paljoa ole laskenut.
little Wiggy:
No tekijät vanhenevat, he viittaavat joskus jaksoissaan vanhoihin asioihin joita nuoret fanit eivät ymmärrä.. mutta kyllä laatu toisaalta on hiukan parantunut, vitsit ehkä hiukan loppuun kulutettu, mutta animointi tietokoneen kanssa on huikeaa..
cowabunga:
Nykyinen taso on (todistetusti) jo todella laimeaa. Itse olen enemmän kuin turhautunut tuohon pelleilyyn mitä tuolle sarjalle tehdään: uusi (kamala ja vanhalle introlle "EI-kumartava") alkuintro ja nyt tämä sarjan venyttämien kahdella kaudella .
En halua kuullostaa ilkeältä, mutta näin asiat ovat mielestäni. Toivon että Matt Groening tuotantotiimeineen (juu tiedän että Groening ei tällä hetkellä vastaakkaan sarjan tuottamisesta) alkaisi pikkuhiljaa jo suunnittelemaan sarjan lopetusta, vielä kun ollaan edes vähänkin huipulla.
Toivon syvästi että sarja loppuu viimeistään niiden kahden tuotantokauden jälkeen. (Taitavat vielä sen toisen leffankin tehdä ?!?)
Toivottavasti olen oikeassa, tai sitten tämä on vain turhaa kuvitelmaa...itse odotan sarjan luojan, Mattin tekevän oikean päätöksen, niin älykäs mies kuin hän onkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta