Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Simpsonien nykytaso
Jarpeez:
--- Lainaus käyttäjältä: paatu2 - 19.08.08 - 07:50 ---Jsr:n kanssa olen täysin samaa mieltä! vanhat jaksot oli parempia! :doh: :doh: :doh:
--- Lainaus päättyy ---
Jsr:n ja paatu2 kanssa samaamiltä vanhat ovat parempia, koska 17 tuotantokaudesta ylöspäin on alkanut mennä jaksojen hauskuus alaspäin. Mutta kaikissa jaksoissa on ainakin yksi hauska kohta. ::)
ozq:
Nykyjaksoissa on Homerin kohellus ilmennyt liikaa. Pidin niistä vanhoista hyvistä ajoista jolloin Bartilla oli suurempi rooli. Vitsien taso ei ole välttämättä laskenut, mutta ne ovat kyllä muuttuneet. Toisaalta 18 vuodessa on ihan ymmärrettävää että jaksojen tyyli muuttuu. Jokatapauksessa katsottavia Simpsonit ovat kyllä nykyäänkin!
thebart:
No siis kyllähän vitsit aina välillä toistuu, mutta kyllä jaksot ovat kuitenki parantuneet. ehkä olen tätä mieltä koska olen nähnyt kaikki vanhat jaksot sata kertaa, nii on kiva nähdä taas uusia :)
Duffless:
Simpsoneiden nykytaso on laskenut,tottakai se on varmaan siellä työskenteleville käsikirjoittajille vaikeaa,kun kaikki aiheet on jo käytetty mutta 19.tuotantokauden jaksoista jotkut ovat olleet jo valoa tunnelin päässä joten toivotaan , että tulevaisuudessa taso nousisi. Myös piirrosjälki on parantunut , mutta pidän ehkä jopa enemmän siitä vanhasta karkeammasta jäljestä,mut se on vaa mun mielipide.
Bartnes:
Minusta uudet jaksot ovat hyviä, mutta eivät pärjää vanhoille Parhaimmille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta