Fox on kerännyt satunnaisia kriitikoiden mielipiteitä The Longest Daycaresta.
Lainaus käyttäjältä: Sami - 25.07.12 - 11:07Fox on kerännyt satunnaisia kriitikoiden mielipiteitä The Longest Daycaresta.Tuskin nuo kyllä satunnaisia ovat, vaan mukaan on valittu ainoastaan positiiviset arviot.
Sori jos tulen pilaamaan fiilistä.Kyseessä on kuitenkin Foxin keräämä kollaasi kommenteista TLD:sta, eli en usko että negatiiviset ja arvostelevat kommentit pääsee noihin kollaaseihin asti.
Mutta olen itse sitä mieltä, että jos sarjan pituutta lyhennettäisiin 5-10min jaksoa kohden niin yhden jakson juoni säilyisi kasassa ja tunnelma ei karkaisi. Tuskin olen ainoa joka huomaa ylipitkitettyjä kohtauksia joista revitään vitsit väkipakolla.Toivottavasti tämä TLD on mukava inspiraatiopiriste käsikirjoittajille, jotka voisivat keskittyä tekemään lyhyttä ja ytimekästä huumoria kuten ~10-15v sitten.
Tämä on luultavasti Simpsoneiden ainoa mahdollisuus voittaa Oscari ja myös toivon sitä, koska tämä pätkä on todella hyvä.Pitää järjestää kisastudio 24. helmikuuta.
Otan varmaan 25. helmikuuta vapaapäiväksi, kuten jo perinteitä haalien joka vuonna Oscar-gaalaksi.Jos muistan, niin olen varmaan paikalla kommentoimassa mm. #Simpsonit-kanavalla reaaliaikaisesti gaalaa ja tietenkin pidän foorumilaiset heti ajantasalla tilanteesta