Mulla on kyllä päässäni selkeä muistikuva jaksosta jossa Selma ja Smithers olivat yhdessä. Jos arvata pitää, niin jakso on esitetty enne kautta kuusitoista, mutta en ole sata prosenttisen varma.
Lainaus käyttäjältä: Maximate - 27.09.15 - 23:31Mulla on kyllä päässäni selkeä muistikuva jaksosta jossa Selma ja Smithers olivat yhdessä. Jos arvata pitää, niin jakso on esitetty enne kautta kuusitoista, mutta en ole sata prosenttisen varma.Olisiko mitään muistikuvaa siitä mitä muuta jaksossa tapahtui, tai jopa nimeä? En kuitenkaan jaksa katsoa kaikkia 1-16 kausien jaksoja etsien yhtä kohtausta .
Lainaus käyttäjältä: MrSmithers - 28.09.15 - 17:42Lainaus käyttäjältä: Maximate - 27.09.15 - 23:31Mulla on kyllä päässäni selkeä muistikuva jaksosta jossa Selma ja Smithers olivat yhdessä. Jos arvata pitää, niin jakso on esitetty enne kautta kuusitoista, mutta en ole sata prosenttisen varma.Olisiko mitään muistikuvaa siitä mitä muuta jaksossa tapahtui, tai jopa nimeä? En kuitenkaan jaksa katsoa kaikkia 1-16 kausien jaksoja etsien yhtä kohtausta .Triviatietojen perusteella ei ole olleet. Tai jos ovat olleet, niin ei ainakaan naimisissa asti.Selma on ollut naimisissa Sideshow Bobin, Lionel Hutzin, Troy McCluren, Disco Stun, Abe Simpsonin ja Läski-Tonyn kanssa, mutta jokainen liitto on päättynyt eroon. Jaksoin katsoa ehkä 6-13 - kaudet läpi että missä jaksossa aiheena olisi Mr. Smithersin ja Seleman parisuhde, muttei löytynyt. Nyt mä painun syömään grilliruokaa, katsotaan jos jaksais salapoliisin työtä tehdä joskus lisää tuon suhteen.
Missä jaksossa Marvin Monroen veli Mervin Monroe näkyy??
Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 28.09.15 - 20:47Missä jaksossa Marvin Monroen veli Mervin Monroe näkyy??Google sanoo ekan joulujakson, se tatuointiäijä.
Korostan edelleen, että tuo mun kausiveikkaus 1 - 16 on ihan intuiitiopohjalla, kun olen viimeiseksi katsonut nuo kaudet DVD:ltä. Tuli myös mieleen että entäs jos kyseessä olikin Treehouse of Horror jakso? Täytyykin itsekin alkaa metsästämään jaksoa!
Jaksossa missä lapset kertovat aikuisten salaisuuksia Lisa sanoo että Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa.Missä jaksossa Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa??
Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 13.10.15 - 20:45Jaksossa missä lapset kertovat aikuisten salaisuuksia Lisa sanoo että Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa.Missä jaksossa Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa??Ei mun mielestä missään. Jos sitä roskapöntön päälle tönimistä ei lasketa. Tuo on varmaankin alunperin tarkoitettu vitsiksi että paljastaisivat Dr. Hibbertin mutta se vitsi olikin siinä että Homero paljastui laittomuuksien tekijäksi Hibbertin sijaan.
Oonko ihan sekasin vai muistanko oikein että Fox omistaa simpsonien oikeudet 2080 luvulle?