Aika tökerö tosiaan tuo Tiukkahuuli. Jopa Tuppisuukin olisi parempi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että on aivan turhaa suomentaa hahmojen nimiä. Eihän siinä ole mitään järkeä.Missä jaksossa tuo ns. Tiukkahuuli niinku näyttäytyy? En ole muistaakseni nähnyt sitä.
Palauteboksiimme tuli viesti, jossa joku kysyy, onko Ned Flanders sanonut olevansa ainoa, joka syö homoudesta parantavia lääkkeitä. Muistaako joku, pitääkö tämä paikkansa? Itse muistan Flandersin vain sanoneen, että hän osallistuu homouden vastaiselle kävelylle tai jotain vastaavaa.
Luin simpsons wikistä tietoa Selmasta. Katsoin sen poikaystäviäEx-boyfriends: (Fit) Fat Tony, Barney Gumble, Apu Nahasapeemapetilon, Hans Moleman, Moe Szyslak, Artie Ziff, Ned Flanders, Waylon Smithers, Jr. and Marvin MonroeKiinnostaisi tietää missä jaksossa hän on ollut Smithersin kanssa, vai onko ollutkaan?
Lainaus käyttäjältä: MrSmithers - 26.09.15 - 14:30Luin simpsons wikistä tietoa Selmasta. Katsoin sen poikaystäviäEx-boyfriends: (Fit) Fat Tony, Barney Gumble, Apu Nahasapeemapetilon, Hans Moleman, Moe Szyslak, Artie Ziff, Ned Flanders, Waylon Smithers, Jr. and Marvin MonroeKiinnostaisi tietää missä jaksossa hän on ollut Smithersin kanssa, vai onko ollutkaan?Itse en kyllä yhtään tiedä. Tietääkö kukaan missä jaksossa hän on ollut Marvin Monroen kanssa?
Ainakin joissain jaksoissahan on toistuvana vitsinä ollut Selman mennessä naimisiin se, että hänellä on useampia sukunimiä, mutta en muista oliko Smithers tai Monroe niissä mukana. Liekö sitten joku yksittäinen vitsi, jossa on näiden seuralaisena ollut.